پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10 بازی دیدنی فصل 2017/18 بارسلونا

کد خبر : 68255  |  زمان ارسال : شنبه 31 تیر 1396
هیجان فصل 2017/18 لالیگا

اختصاصی بارسانیوز - بازی های فصل لالیگا 2017/18 لالیگا اعلام شده و آبی اناری ها فصل جدید را با بازی مقابل رئال بتیس آغاز خواهند کرد و در نیوکمپ مقابل رئال سوسیه داد به اتمام خواهند رساند . اما 5 بازی حساس بارسلونا :

 

 

رئال مادرید، دو الکلاسیکوی فصل لالیگا

بازی رفت 20/12/2017

مهم ترین بازی فصل لالیگا الکلاسیکو است. علی رغم قرعه کشی برگزار شده هنوز نمی توان با اطمینان درخصوص زمان بازی اظهارنظر کرد ولی با این حال قرار است که دو تیم 20 دسامبر در سانتیاگو برنابئو با هم دیدار کنند که مصادف می شود با حضور در رئال مادرید در جام باشگاه های جهان که می توان انتظار تغییر را داشت.

 

بازی برگشت 06/05/2018

اما برای بازی برگشت، نیوکمپ می تواند در انتهای فصل شاهد رقابت نفس گیری بین دو تیم باشد که در هفته 36 با یکدیگر مصاف خواهند کرد. با این حال ما زیاد منتظر آغاز جنگ دو تیم نخواهیم ماند چون چند روز دیگر در آمریکا و پس از آن دو دیدار سوپر کاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد.

 

اتلتیکو مادرید

بازی رفت 15/10/2017

اتلتیکو مادرید به همراه دیگو سیمئونه همچنان تیمی برای کسب عنوان قهرمانی است و یک بار دیگر در رویای فتح آن خواهد بود و برای این کار باید از دو رقیب مستقیم و قدرتمند خود یعنی بارسلونا و رئال مادرید بگذرد و باید این کار را در استادیوم جدید خود به نام متروپولیتانو در ماه اکتبر انجام دهند.

 

بازی برگشت 04/03/2018

بازی برگشت نیز در نیوکمپ در ماه مارس خواهد بود که می تواند قبل از بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شود. بارسلونا خاطره خوشی از اتلتیکو مادرید بابت از دست دادن قهرمانی در آخرین روز از فصل 2013/14 ندارد.

 

جیرونا

بازی رفت 24/09/2017

روی کاغذ بازی های بارسلونا مقابل تیم های تازه صعود کرده بیننده جذب نمی کند اما به هر حال بازی با جیرونا اولین دیدار بارسلونا با این تیم خواهد بود که بازی رفت را جیرونا در مونتیلیوی در سپتامبر میزبانی خواهد کرد.

 

 

بازی برگشت 25/02/2018

بازی برگشت دو تیم در ماه فوریه خواهد بود. این تیم با قرض گرفتن بازیکنان منچستر سیتی تیم خوبی را تشکیل داده است و شاید حساسیتش تنها از نظر ثبت تاریخ اولین بازی تاریخ دو باشگاه نباشد دقیقا مثل اتفاقی در فصل قبل مقابل آلاوز رخ داد.

 

سلتاویگو

بازی رفت 03/12/2017

سلتاویگو یکی از تیم هایی است که امیدوار است در انتهای فصل در رتبه چهارم قرار بگیرد تیمی که در فصول اخیر بارسلونا را در بالایدوس گرفتار کرده اند جایی که در دو بازی اخیر در مجموع با نتیجه 8-4 پیروز شده اند.

 

اما حساسیت بازی دو تیم خوان کارلوس اونزوئه سرمربی این تیم است که دستیار انریکه در بارسلونا بود.

 

بازی برگشت 19/04/2018

بازی برگشت در بالایدوس خواهد بود.

 

مالاگا

بازی رفت 22/10/2017

تیم مالاگا نیز قصد دارد تا در جمع تیم های بالای جدولی قرار بگیرد که با والنسیا، سویا، اتلتیکو مادرید، ویارئال و سوسیه داد رقابت خواهد کرد اما ارتباط دو باشگاه به رئیس مالاگا میشل و به فصل اخیر در بازی انتهایی فصل باز می گردد.

 

بارسلونا مقابل مالاگا با تساوی بدون گل در فصل گذشته در نیوکمپ، بازی رفت را میزبان خواهد بود.

 

بازی برگشت 11/03/2018

با شکست 2-0 بارسلونا در لاروسالدا در فصل سپری شده، مالاگا یکی از تیم های تاثیرگذار در قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید بود. در واقع بارسلونا رد دو فصل از سه فصل اخیر تنها یک امتیاز را از مالاگا گرفته به صورتی که بارسلونا در 4 بازی از 6 دیدار اخیر خود مقابل مالاگا وفق نشده تا گلی را به ثمر برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.