پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید کوتینیو امکان پذیر است !

کد خبر : 68256  |  زمان ارسال : شنبه 31 تیر 1396
گام بزرگ بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – هافبک برزیلی باشگاه لیورپول نیز یکی از مهره های بارسلونا با علاقه ای دو طرفه است که با توجه به علاقه فیلیپه کوتینیو برای بازی در بارسلونا این انتقال می تواند صورت بگیرد.

 

امروز روزنامه تایمز با گزارشی بزرگ مجددا بحث فیلیپه کوتینیو را داغ کرد به صورتی که خبر داد این ستاره برزیلی می تواند پس از ناکامی در جذب وراتی راهی نیوکمپ گردد.

 

طبق گزارش این روزنامه، باشگاه لیورپول پیشنهادی 72 میلیون یورویی را از سوی باشگاه بارسلونا رد کرد تا موندو دیپورتیوو نیز از طریق منابع خود تایید کند که کوتینیو یک خرید امکان پذیر در این تابستان می باشد.

 

کوتینیو مدت هاست که برای تقویت خط هافبک در لیست مدیران بارسلونا قرار دارد هرچند که مارکو وراتی ویژگی های یک هافبک را بیشتر از کوتینیو به عنوان یک بازیکن تهاجمی تر دارا است و بیشتر شبیه به اینیستاست تا ژاوی و این درکنار عدم تمایل لیورپول برای فروش کوتینیو باعث شده تا خرید او نیز به مانند وراتی در کنار نیاز به هزینه زیاد دشوار شود.

 

 

پس از اینکه فیلیپه کوتینیو برای بازگشت به لیورپول و کار با تیم اعلام آمادگی کرد، یورگن کلوپ نیز گفت:

در پنجره نقل و انتقالات طبیعی است که تمام تیم ها به فکر تقویت خودشان باشند و ما نیز می توانیم خوشحال باشیم چون بازیکنانی را که می خواهیم از دست نمی دهیم و این خبر ما برای شماست. ما باشگاهی فروشنده نیستیم و من به دنبال پیشرفت و گام بعدی تیمم هستم تا گام بعدی را قدرتمند تر برداریم.

 

اما وجود نیمار دوست صمیمی او در بارسلونا و همچنین لوئیس سوارز باعث شده تا در کنار بارسلونا، فیلیپه کوتینیو مایل به حضور در بارسلونا باشد و سازگاری او با سبک بازی بارسلونا می تواند به بارسلونا کمک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.