پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ والورده به خروج نیمار !

کد خبر : 68258  |  زمان ارسال : شنبه 31 تیر 1396
والورده قبل از بازی با یوونتوس صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، ارنستو والورده درخصوص بازی با یوونتوس و وضعیت تیمش صحبت کرد.

 

ارنستو والورده که اولین ازمون خود را مقابل نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد کرد درخصوص اولین هدایت بارسلونا گفت:

بسیار هیجان زده ام و من واقعا می خواهم تیمم را در رقابت به دست بگیرم حتی اگر بازی رسمی نباشد.

 

والورده درخصوص برنامه خود برای بازیکنانش در این بازی ها گفت:

ما به بازیکنان فرص بازی خواهیم داد. مطمئنا همه 23 نفر قادر به بازی از ابتدا نخواهند بود ولی ما تعویض های زیادی بین دو نیمه خواهیم داشت تا همه بتوانند بازی کنند و پس از ان حجم کار را افزایش خواهیم داد.

 

خروج نیمار؟

نیمار بازیکنی است که بابت Hنچه که به ما می دهد بسیار دوستش داریم و همین طور بابت تاثیرش در رختکن تیم. تایم شایعات نقل و انتقالاتی است. هم ما روی او حساب باز می کنیم و هم او روی ما

 

طبق گزارش اسپورت نیز والورده گفته است:

 

والورده درخصوص خرید هایش گفت:

برای چیزهایی که معلوم نیست اتفاق بیافتند یا نه جای نگرانی وجود ندارد بنابراین من در حال حاضر روی پیش فصل تمرکز می کنم و بازی با یوونتوس. این ها مسایلی است که با مدیر ورزشی صحبت می کنم و اگر ما بازیکن نیاز داشته باشیم آن ها جذبش خواهند کرد اما ما با داشته هایمان کار خواهیم کرد.

 

با تمایل بازیکنان درون زمین و دیدن روند پیشرفت مان ما از تیم انتظار داریم و در تمرینات از یکدیگر شناخت به دست اورده ایم. من می خواهم با کمک به تیم بازیکنان پیشرفت کنند تا خودم هم پیشرفت کنم و یاد بگیرم. وفق یافتن ما دوطرفه است.

 

بوسکتس؟

با داشتن بازیکنانی مثل او که تمایل به کمک به کارهای تدافعی و تهاجمی تیم دارند، کار همیشه آسان تر می گردد و اینگونه بازیکنان بازیکنانی نحوری و کلیدی برای تیم هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.