پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اصرار برای ماندن نیمار !

کد خبر : 68281  |  زمان ارسال : شنبه 31 تیر 1396
در واکنش به گزارش اسکای

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در باشگاه بارسلونا یعنی مدیران و بازیکنان و همچنین اطرافیان نیمار، کسی درخصوص ماندن نیمار در بارسلونا شکی ندارد و همه متقاعد شده اند که این ستاره برزیلی در فصل جدید به کار خود در پیراهن بارسلونا ادامه خواهد داد و باشگاه نسبت به این قضیه اطمینان دارد.

 

طبق گزارش، انتظار می رود که نیمار یک بار دیگر با شکستن سکوت خود ادامه همکاری خود در بارسلونا را رسما اعلام کند درحالی که اسکای به نقل از منبعی نزدیک به نیمار خبر از تصمیم او برای خروج داد.

 

اما نیمار جلسه تمرینی پرنشاط و شادی را با شوخی لوئیس سوارز و در کنار لیونل مسی سپری کرده تا برای بازی با یوونتوس آماده گردد و هیچ نشانه ای برای خروج دیده نمی شود.

 

طبق گزارش اسکای اسپورتس، پیرو گزارش قبلی گیلم بالاگ، کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس و منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا مجددا دراین خصوص اظهارنظر کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده، گیلم بالاگ در این خصوص اینگونه اظهارنظر کرده است:

بارسلونا پیرو دو روز پیش همچنان از نیمار می خواهد که در شبکه های اجتماعی با رد این خبرها اعلام کند که از بودن در بارسلونا خوشحال است اما نیمار کاملا خونسرد است.

 

بنابراین آنچه که انتظار می رود این است که نیمار در شبکه های اجتماعی به صورت رسمی به شایعات پس از مصاحبه های منتشر شده اش توسط وب سایت گل پایان دهد.

 

نیمار در آخرین اقدام خود در شبکه های اجتماعی با منتشر کردن ویدیویی چند ثانیه ای از یک ترانه نشان از حال خوب خود داد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.