پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام روشن والورده به 3 بازیکنی که دیشب بازی نکردند !

کد خبر : 68325  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مرداد 1396
تنها 4 بازیکن دیشب بازی نکردند !

اختصاصی بارسا نیوز - پس از انتخاب 26 بازیکن توسط والورده برای سفر به آمریکا در بازی دیشب این سرمربی به یکی از سوالات هواداران با انتخاب ترکیب پاسخ داد !

 

منیر الحدادی , توماس ورمائلن و داگلاس پریرا 3 بازیکنی بودند که حتی یک دقیقه نیز بازی نکردند . این فرصت البته در اختیار جوکین ازکیتا دروازه بان آکادمی نیز قرار نگرفت .

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو , تصمیم مربی بارسلونا نشان میدهد او بر روی منیر و داگلاس و حتی توماس ورمائلن که در هفته های اخیر گفته میشود در صورت بازی خوب شانس ماندن در بارسلونا را دارد , حساب باز نمیکند .

 

توماس ورمائلن

 

ورمائلن قراردادی تا سال 2019 با بارسلونا دارد و نتوانست مانند 4 بازیکن تیم اول یعنی پیکه , ماسکرانو , ساموئل اومتیتی و مارلون سانتوس بازی کند .

 

اگر والورده از این بازیکنان در برابر منچستریونایتد که هدایش را مورینیو برعهده دارد استفاده نکند آنها از جمله بازیکنانی هستند که به ترک بارسلونا نزدیک میشوند . در جلسه سوم که مقابل رئال مادرید است بعید به نظر میرسد به آنها بازی داده شود .

 

بازی با رئال مادرید اگرچه دوستانه است اما اهمیت زیادی دارد چرا که پس از این بازی بارسلونا 2 بار دیگر در سوپرکاپ به مصاف رئال مادرید میرود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.