پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موشکافی از واقعیت وضعیت نیمار؛ چاخان سازهای مادریدی !

کد خبر : 68347  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مرداد 1396
وضعیت واقعی نیمار را شما استنباط کنید

اختصاصی بارسانیوز – امروز خبر بزرگ و تکان دهنده ای درخصوص نیمار منتشر شده است که مارکا اعلام کرد:

نیمار برای قراردادی 6 ساله به ارزش دستمزد هفتگی 500 هزار پوند در هفته معادل مبلغ 156 میلیون پوند طی 6 سال با پرداخت شدن بند آزاد سازی اش با پی اس جی به توافق رسیده است.

 

روز گذشته نیز اسکای اسپورتس بنابر گزارش شخصی نزدیک و اگاه به نیمار گزارش داد که تنها معجزه می تواند نیمار را در بارسلونا نگه دارد و این گزارش دیروز اسکای در شرایطی بود که موندو، راک وان و اسپورت خبر از احتمال بالای ماندن نیمار دادند.

 

واقعیت چیست؟

واقعیت این است که قطعا چیزی وجود دارد که نیمار و پدرش از زمان سفر به ایالات متحده آمریکا مصاحبه نکرده اند و دو مصاحبه او نیز توسط وب سایت گل منتشر شد که پس از منتشر شدن ابراز خوشحالی از حضور در بارسلوناف وب سایت گل بخش کاملتری از آن را درخصوص مسی و تصمیمیش برای ماندن پوشش داد.

 

 

بنابراین واقعیت این است که نیمار هنوز با خبرنگاران و در شبکه های اجتماعی ماندن خود را رسما اعلام نکرده و پاسخی نیز به خبرنگاران نمی دهد پس این در کنار جلسه پدرش به همراه مدیران بارسلونا پس از نشستن در ماشین برای رفتن به هتل و جلسه نشان می دهد که مسایلی برای حل و فصل شدن وجود دارد.

 

توافق نیمار با پی اس جی؟

این خبر را تاکنون مارکا توسط کارلوس کاپیو منتشر کرده است و بنابراین صحبت بیشتری درخصوص این خبر نیازی نیست که مادرید خوشبختی بارسلونا را نمی خواهد

 

جلسه پدر نیمار

این یک واقعیت است که پدر نیمار باتوجه به سکوت پسرش در ایالات متحده آمریکا و حضور در ابیزا در قایق تفریحی قبل از پرواز به آمریکا، در حال مذاکره با مدیران بارسلونا است که همگی به همراه تیم به این کشور پرواز کرده اند.

 

موندو دیپورتیوو

موندو به عنوان نزدیک ترین منبع به باشگاه بارسلونا گزارشی متفاوت نسبت به مارکا بیرون داده است و در آن اعلام کرده که صرفا نتیجه مذاکره پدر نیمار با مدیران بارسلونا نتایج مناسب و مورد انتظار را نداشته به صورتی که وضعیت او همانطور که از مصاحبه نکردن هایش معلوم است صرفا مشخص نیست نه اینکه او در حال پیوستن به پی اس جی باشد چون هم او و هم پدرش در آمریکا در مذاکره با مدیران بارسلونا به سر می برند نه اینکه در کنار ناصر الخلیفی باشند.

 

بنابراین وضعیت در حال حاضر اینگونه است که باتوجه به پیشنهاد نجومی پی اس جی، احتمالا نیمار شرایط بهتری را می خواهد که اسپورت پیرو این ادعا شب گذشته اعلام کرد که مدیران بارسلونا حاضر هستند برای ماندن نیمار هر کاری را برای جلب رضاینش انجام دهند.

 

 

 

نتیجه گیری

جلسه مذاکره دیگری بین مدیران بارسلونا و پدر نیمار در راه خواهد بود تا برای قبول خواسته های نیمار توافق شود. در حال حاضر گفته های ارنستو والورده و بازیکنان بارسلونا و وضعیت روحی نیمار در تمرینات و بازی شب گذشته نشان می دهد که از بودن در بارسلونا خوشحال است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.