پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکامل مسی تمام شده است ؟! هانری پاسخ داد !

کد خبر : 68349  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مرداد 1396
مسی یک بازیکن باور نکردنی است.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، هانری در مورد مسی صحبت کرد.

 

تیری هانری ستاره سال های پیش بارسلونا این روز ها همراه با تیم بارسا در ایالات متحده است. هانری در موزائیک غول پیکر بارسا در برایانت پارک حضور داشت و از نزدیک دیدار بارسا و یووه را تماشا کرد. هانری با سایت رسمی باشگاه بارسلونا مصاحبه ای انجام داده است.

 

عملکرد لئو مسی :

من احساس میکنم که مسی مقداری تغییر کرده است. لئو الان با پاس های خود کمک های زیادی به تیمش میکند البته مردم به این خصوصیت خاص مسی اصلا توجه ای ندارند و در موردش صحبت نمیکنند. تکامل مسی هنوز تموم نشده است او همیشه با کار های خود مارو شگفت زده میکند برای من مسی یک بازیکن باور نکردنی است، باید از کار هاش لذت ببریم.

 

باشگاه بارسلونا :

بارسا یک باشگاه ویژه است. برای من این باشگاه فراتر از یک باشگاه است وقتی این تیمو ترک کردم تازه فهمیدم که چه چیز های با ارزشی رو از دست دادم. وقتی من در بارسا بودم حدود 11 بازیکن از لاماسیا در تیم وجود داشت این یکی از ویژگی هایی بود که باعث شد من به این باشگاه بگم فراتر از یک باشگاه هر فردی که بارسا را دوست دارد یعنی فوتبال را دوست دارد.

 

بازی در بارسا سخت است :

وقتی شما راهی این باشگاه میشید فشار های فوق العاده زیادی روی شما وجود خواهد داشت. مهم ترین مسئله کنار آمدن با این مشکلات است اگه بتونید خودتون رو در این باشگاه جا بدید و باهاشون هماهنگ بشید یک زندگی رویایی در انتظارتون است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.