پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرمانه فوری : آخرین جزئیات از تلاش برای ماندن نیمار !

کد خبر : 68357  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مرداد 1396
نیمار و پدرش بعد از تمرین با رائول سانلهی ملاقات کردند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , هتل محل اقامت بازیکنان تبدیل به محل آخرین تلاش ها برای متقاعد کردن نیمار شده است .

 

در حالی که به نظر میرسد مسیر برای پیوستن نیمار به پاری سن ژرمن هموار شده است اما بارسلونا تلاش میکند از همه چیز کمک بگیرد تا این بازیکن برزیلی بماند .

 

آینده نیمار کجاست ؟ در سال های اخیر شایعات زیادی در مورد علاقه پاری سن ژرمن به این مهاجم بارسلونا منتشر شده است . وقتی که همه چیز نشان میداد نیمار در حال پیوستن به پاری سن ژرمن است ( در فصل گذشته ) این هم تیمی های او بودند که متقاعدش کردند در بارسلونا بماند .

 

این شرایط دوباره در حال تکرار است . امروز جلسه ای بین پدر نیمار و مدیران بارسلونا برگزار شد که موفقیت آمیز نبود . با این حال آبی و اناری ها هنوز دست از تلاش برنداشتند .

 

neymar jr

 

استدلال بارسلونا !

در حال حاضر بارسلونا در آمریکاست اما تمام تمرکز باشگاه پیش نیمار است . موندو دپورتیوو در این گزارش محرمانه توضیح داد که امروز یکشنبه رائول سانلهی یکی از مدیران بارسلونا با نیمار صحبت کرد . هدف این است که دوباره و دوباره برای متقاعد کردن نیمار تلاش شود . رهبر کاتالان به نیمار پیشنهاد داد که دستمزد او میتواند افزایش یابد تا به دستمزدی که پاری سن ژرمن وعده داده برابر شود . با این حال بارسلونا همچنین از مسی و سوارز در کنار جرارد پیکه برای ماندن نیمار کمک گرفته است .

 

آیا نیمار متقاعد میشود ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.