پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دعوت ستاره رئال مادرید از نیمار برای پیوستن به رئال !

کد خبر : 68402  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 مرداد 1396
هافبک برزیلی ، نیمار را به رئال مادرید دعوت کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا، نیمار به رئال مادرید دعوت شد.

 

این روز ها بحث آینده نیمار تیتر یک اکثر روزنامه و منابع معتبر است. هواداران باشگاه بارسلونا نگران آینده فوق ستاره برزیلی خود هستند تا به اینجای کار نیمار در مورد آینده خود صحبتی نکرده است. از پاریسن ژرمن به عنوان مقصد اصلی نیمار برای فصل جدید نام برده میشود.

 

کاسمیرو هافبک ملی پوش برزیلی باشگاه رئال مادرید در جدید ترین صحبت های خود در مورد آینده نیمار جونیور صحبت کرده است. او به نوعی نیمار به رئال دعوت کرده است.

 

هیچکس از آینده نیمار خبر ندارد و تنها خودش میداند که قرار است چه تصمیمی بگیرد. اما او چرا این کار را نمیکند ؟ بیایید در رئال مادرید بازی کند!! من چند وقتی است که با نیمار صحبتی نکردم اما در هر صورت برایش آرزو موفقیت میکنم نیمار یک بازیکن خاص است و من علاقه ی زیادی به سبک بازیش دارم. پسران جوان نیمار را الگوی ورزشی خود میدانند. نیمار بازیکن بارسا است اگر در این باشگاه بماند یا آن را ترک کند من همواره برایش آرزوی موفقیت دارم .

 

در تاریخ 8 مرداد ماه در تور پیش فصل ایالات متحده دو تیم بارسلونا و رئال مادرید باید در یک دیدار دوستانه مقابل هم بازی کنند. در ماه جدید نیز این دو تیم باید فینال سوپر کاپ اسپانیا را انجام دهند. جدال نیمار با مدافعین رئال همیشه جذاب بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.