پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : 5 بازیکن که بارسلونا میتواند با پول فروش نیمار بخرد !

کد خبر : 68407  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
بارسلونا میتواند با پول فروش نیمار حتی 2 بازیکن این لیست را خریداری کند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کیدا , خروج نیمار میتواند ضربه بزرگی به برنامه های طولانی مدت بارسلونا باشد اما مدیران بلوگرانا هیچگاه امید خود را از دست ندادند .

 

با 222 میلیون پول فروش نیمار میتوان بازیکنان زیادی را خریداری کرد و نه تنها خط حمله بلکه میتوان حتی 2 ستاره بزرگ خرید !

 

1 - مارکو وراتی

او مدت هاست هدف خرید بارسلونا می باشد و تبدیل به انتخاب اول ارنستو والورده برای جایگزینی طولانی مدت با آندرس اینیستا شده است . هافبک ایتالیایی میتواند اولین بازیکنی باشد که با پول فروش نیمار خریداری میشود . پاری سن ژرمن اما نمیخواهد این بازیکن را به هر قیمتی بفروشد اما وقتی آنها نیمار را خریداری کنند مجبور هستند برای رعایت قوانین فیرپلی مالی یک یا 2 بازیکن را بفروش برسانند . وراتی میتواند پازل گمشده در خط میانی بارسلونا را تکمیل کند و تبدیل به بهترین هافبک جهان شود . این یکی از مزیت های بارسلوناست .

مارکو وراتی

 

2 - کیلیان امباپه

با ترک نیمار بارسلونا به دنبال جایگزین خواهد بود . کیلیان میتواند یکی از بهترین جایگزین ها باشد . این بازیکن موناکو پیشنهاداتی بالای 100 میلیون پوند دارد اما بارسلونا از فروش نیمار نزدیک به 200 میلیون پوند بدست می آورد . اما باید بارسلونا سریع عمل کند چرا که رئال مادرید نیز در تلاش برای امضای قرارداد با این بازیکن است .

کیلیان امباپه

 

3 - عثمان دمبله

اگر این مهاجم 20 ساله به سختی کار کند میتواند آینده ای شبیه به نیمار داشته باشد . حضور مسی و سوارز در کنار او میتواند باعث شود خیلی آسان تر به این هدف برسد . دورتموند اما تمایلی به فروش دمبله ندارد اما اگر باشگاهی 70 میلیون پوند بدهد مدت زیادی طول نمیکشد تا او به نیوکمپ برود . او قبلا علاقه اش به بازی در بارسلونا را اعلام کرده است و تنها یک پیشنهاد خوب لازم است .

عثمان دمبله

 

4 - فیلیپه کوتینیو

گزارش شده است که بارسلونا ابتدا 72 میلیون پوند برای خرید او پیشنهاد کرد اما لیورپول نپذیرفت و بارسلونا قصد دارد پیشنهادی 80 میلیونی ارائه دهد . بارسلونا برای خرید این بازیکن اطمینان دارد . لیورپول اما در تلاش است تا جلوی این انتقال را بگیرد .

فیلیپه کوتینیو

 

5 - پائولو دیبالا

در ابتدا دیبالا به عنوان جایگزین طولانی مدت لیونل مسی شناخته میشد اما حالا باید جایگزین بازیکن برزیلی شود . قیمت او 120 میلیون یورو است . با پول فروش نیمار میتوان به آسانی او را خرید .

پائولو دیبالا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.