پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار و استرس هیجان انگیز ساعت 17

کد خبر : 68424  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
پیغام پر سر صدای پی اس جی !

اختصاصی بارسانیوز – وب سایت رسمی باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه در اطلاعیه ای اعلام یک کنفرانس مطبوعاتی را در میامی در ساعت 17 به وقت ایالات متحده آمریکا و 1:30 بامدد چهارشنبه به وقت تهران کرده است که باعث تعجب همه شده است.

 

در حالی که هدف از برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی مشخص نیست در رسانه ها این خبر اعلام شده که این کنفرانس می تواند برای اعلام خبر جذب نیمار جونیور باشد درحالی که اسپورت گزارش داد که تا ساعات آینده تکلیف نیمار مشخص خواهد شد.

 

درحالی که باشگاه پی اس جی از قبل اطلاعاتی درخصوص کنفرانس ارائه می کرد اما درخصوص جزئیات این کنفرانس چیزی را اعلام نکرده و این درحالی است که کنفرانس مطبوعاتی پیکه و والورده نیم ساعت بعد از این کنفرانس برگزار خواهد شد که در آن پیکه قطعا درخصوص پیغام ماندن نیمار پاس خواهد داد.

 

اما اگرچه این کنفرانس قبل از بازی فرداشب پی اس جی طبیعی به نظر می رسد اما موندو دیپورتیوو نیز اعلام کرد که این کنفرانس مطبوعاتی می تواند سرنوشت نیمار را مشخص کند هرچند که پیکه هم باید تا ساعاتی دیگر در کنفرانس مطبوعاتی 2 بامداد چهارشنبه درخصوص پیغام خود درخصوص نیمار در شبکه های اجتماعی پاسخ دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.