پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاکا: نیمار تصمیم درست را خواهد گرفت !

کد خبر : 68429  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
در روزهایی که نیمار درخصوص وضعیت خود حرفی نمی زند، همه به حرف درآمده اند.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، کاکا ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال و هموطن نیمار جونیور معتقد است که نمی داند در سر نیمار چه می گذرد.

 

در روزهایی که خبر انتقال نیمار به پی اس جی سر و صدای زیادی به پا کرده و هم تیمی های او در بارسلونا و بازیکنان پی اس جی در موردش اظهارنظر می کنند، نیمار شخصا سکوت کرده است که کاکا از روی این سکوت اعلام کرد که نمی داند چه در ذهن نیمار می گذرد.

 

کاکا در گفت و گو با Omnisport بیان کرد:

در این برهه از بازار نقل و انتقالات گمانه زنی های زیادی وجود دارد. هر تیمی بازیکنان بزرگ را می خواهد که نیمار نز یکی از آن هاست.اما درنهایتاین یک تصمیم شخصی است. من نمی دانم که در ذهن نیمار چه می گذرد و چه چیزی می خواهد اینکه آیا فکر می کند که وقت جدایی از بارسلونا رسیده و زمان حرکت است یا که نه.

 

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که او بازیکن بسیار خوبی و شگفت انگیز است و در سال های آتی هرجا که بازی کند، عالی خواهد بود. خواهیم دید که چه خواهد شد.

 

من امیدوارم که تصمیم خوبی بگیرد و موفق باشد چون تصمیم گیری درخصوص آینده و اینکه چه چیزی برای شما بهتر است کار سختی می باشد. او تیم بسیار خوبی به همراه پدر و مادرش برای تصمیم گیری در مورد آینده اش در اختیار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.