پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار در جمع بهترین های لیگ قهرمانان !

کد خبر : 68435  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
نگاهی به عملکرد نیمار

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، نیمار از زمان پیوستن به بارسلونا و بازی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، عملکردی فوق العاده را از خود برجای گذاشته است.

 

ستاره 25 ساله برزیلی بارسلونا که در روزهای اخیر به شدت با خبر پیوستن به پی اس جی هواداران بارسلونا را با سکوت خود نگران کرده است، در طول 4 فصل حضور در لیگ قهرمانان اروپا با 21 گل و 15 پاس گل در میان بهترین ها قرار گرفته و در ادامه این فرصت را دارا است تا به تعداد آن ها بیافزاید.

 

نیمار تنها در طول این چهارسال رونالدو با 55، مسی با 35 و لواندوفسکی با 29 و مولر با 23 گل را بالای سر خود می بیند و در تعداد پاس گل نیز تنهارونالدو با 16 پاس گل بهتر از او عمل کرده است.

 

نیمار که با درخشش مقابل پی اس جی در کامبک ماندگار خودش نیز با گل ها و پاس گل دقایق پایانی اش ماندگار شد، از نظر تعداد گل در 4 فصل اخیر در رتبه پنجم، پاس گل در رتبه دوم قرار دارد.

 

 

نیمار از نظر میزان موقعیت خلق کرده با 93 فرصت در رتبه سوم، در دوئل موفق در نفوذ از یار مقابل خود با 176 بار موفقیت در دوئل به سمت دروازه حریف در رتبه دوم و 129 بار خطا بر رویش در رتبه اول قرار دارد.

 

نیمار که تنها هت تریک اروپایی خود را در جریان برتری 6-1 مقابل سلتیک ثبت کرده است در 15 دیداری که برای بارسلونا گل زده، آبی اناری ها تنها در دو بازی شکست خورده اند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.