پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه : آن نظر خودم بود نه نیمار !

کد خبر : 68452  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 مرداد 1396
نیمار نمی تواند فراتر از مسی باشد

اختصاصی بارسانیوز – در حدود 24 ساعت تا بازی بارسلونا مقابل منچستر یونایتد، جرارد پیکه در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر شد تا به سوالات خبرنجگاران پاسخ دهد.

 

جرارد پیکه که با انتشار پستی از باقی ماندن نیمار در بارسلونا خبر داده بود درحالی که نیمار با سکوت خود همه را کلافه کرده است در این خصوص پاسخ داد.

 

جرارد پیکه درخصوص پیغام خود در شبکه های اجتماعی درخصوص نیمار گفت:

پیغام باقی می ماند یک پیغام شخصی بود نه رسمی که ناشی از حس من بود. رسمی نبود چون این قضیه به من مربوط نیست و کسی که باید رسمی اعلام کند خود نیمار است و این چیزی است که من امیدوارم نیمار انجامش دهد و در واقع دوست داشتم تا آن پیغام را بگویم.

 

ما همه این روزها با او صحبت کرده ایم و من در حال افشاگری وضعیتش در این روزها هستم. این قابل درک است که شما می توانید مسایلی را مطرح کنید. او بازیکنی مستعد است و سال های درازی در پیش دارد و این نیز گزینه ای روی میز برای اوست که باعث می شود درخصوص آن فکر کند. شما چیزهای زیادی می گویید اینکه می تواند مسایل مالی نیز دخیل باشد که من اینگونه فکر نمیکنم و می تواند مسایل ورزشی باشد که بازهم اینگونه فکر نمی کنم چون جایی بهتر از بارسلونا برای او وجود ندارد.

 

سپس موضوع نقش اصلی و رهبریت در تیم وجود دارد که باید بگویم نمی تواند نفر اول تیم باشد چون در اینجا در کنار بهترین بازیکن جهان یعنی مسی بازی می کند. بارسلونا باید به سختی تلاش و مبارزه کند تا بتواند او را در تیم نگه دارد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.