پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست ناصر الخلیفی از بارسلونا برای نیمار !

کد خبر : 68502  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 مرداد 1396
پی اس جی تلاش خواهد کرد.

اختصاصی بارسانیوز – نسخه امروز روزنامه اکیپ فرانسه اینگونه گزارش داده است که باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه قصد ندارد تا 222 میلیون یورو به عنوان بند آزاد سازی نیمار را بپردازد.

 

در گزارش پنجشنبه روزنامه اکیپ فرانسه آمده است که پی اس جی قصد مذاکره با باشگاه بارسلونا را دارد چون قصد ندارند تا بند آزاد سازی عظیم 222 میلیون یورویی نیمار را پرداخت کنند و می خواهند ان را کاهش دهند اما پاسخ باشگاه بارسلونا منفی و غیر قابل فروش بودن او می باشد.

 

موندو دیپورتیوو نیز گزارش داده است که باشگاه بارسلونا به هیچ وجه رضایت نخواهد داد که پی اس جی با پرداخت مبلغی کمتر از بند آزاد سازی نیمار وارد مذاکره شود.

 

 

ناصر الخلیفی قصد دارد تا راه حلی را برای دور زدن پرداخت مبلغ 222 میلیونی ورو و فرار از عواقب سنگین مالیاتی پس از آن بیابد که اسپورت گزارش داده بود که باشگاه فرانسوی برای پرداخت چنین مبلغی باید دلیل روشنی را برای نقض نکردن قانون فیرپلی مالی ارائه دهد.

 

سنگین بودن پرداخت چنین مبلغی برای یک بازیکن است که مدیران بارسلونا با اطمینان کامل از ماندن نیمار خبر داده اند و مذاکره در شرایطی غیر ممکن است که ناصر الخلیفی به بارسلونا برای وراتی اجازه مذاکره را نمی دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.