پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واقعیت وضعیت انتقال کوتینیو؛ دو اقدام بارسلونا !

کد خبر : 68513  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 مرداد 1396
تماس ها و گفت و گو های پیچیده درانتظار است

اختصاصی بارسانیوز – نسخه امروز روزنامه موندو دیپورتیوو روی مذاکرات بارسلونا و لیورپول برای فیلیپه کوتینیو پس از دو گزارش رادیو راک وان درخصوص توافق شخصی با کوتیینو و درخواست خروج او از یورپن کلوپ متمرکز شد جایی که در دو روز اخیر روند انتقال او قوت گرفته است.

 

برای کوتینیو بارسلونا تاکنون دو گام مهم برداشته است. اولین گام یا اقدام به سه شنبه باز می گردد که مدیران باشگاه بارسلونا به همراه رابرت فرناندز و آندره کری به لندن پرواز کردند تا با فیلیپه کوتینیو به توافق برسند و هم اکنون نوبت ارائه پیشنهاد است و پس از این اقدام دوم بارسلونا راهی انگلستان خواهد شد تا با باشگاه مذاکره کند.

 

مبلغ این پیشنهاد هنوز مشخص نیست اما طبق گزارش گلوب اسپورت برزیل، پیشنهاد به ارزش 70 میلیون ثابت به اضافه 10 میلیون یورو متغیر و تحت شرایط موجود در قرارداد خواهد بود که منابع نزدیک به بارسلونا مبلغ این پیشنهاد و حتی مبلغ هیچ پیشنهاد دیگری را تایید نکرده اند.

 

به گزارش موندو، رابرت فرناندز و کری با کیا جورابچیان مدیر برنامه کوتینیو و برتولوچی در روزهای گذشته دیدار کردند تا ابتدا پاسخ مثبت را از کوتینیو بگیرند که پس از گرفتن پاسخ مثبت قصد دارند تا با ارائه پیشنهاد برای مذاکره با باشگاه لیورپول وارد عمل شوند که این پیشنهاد می تواند به صورت ایمیلی ارائه شود چون لیورپول راضی به فروش و یا فروش با مبلغ زیر 100 میلیون یورو نیست.

 

پیشنهاد برای کوتینیو و اولتیماتوم پی اس جی به نیمار

 

رسانه های انگلیسی

 

رسانه های انگلیسی خبر از رد شدن پیشنهاد اولیه بارسلونا و آماده شدن پیشنهاد دوم در حدود 90 میلیون یورو می دهند که لیورپول به کمتر از 100 میلیون یورو رضایت نمی دهد.

 

در کنار این گزارشات، اسکای اسپورتس نیز خبر داد که هنوز مذاکرات روند جدی نگرفته چون موضع باشگاه لیورپول روی غیر قابل فروش بودن او باقی مانده است.

 

 بنابراین بارسلونا باید به مانند وراتی، راهی برای ورود به مذاکرات پیدا کند که تنها پس از ارائه پیشنهاد مشخص خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.