پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قیمت عجیب درخواستی لیورپول برای کوتینیو !

کد خبر : 68516  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 مرداد 1396
فیلیپه برای آبی اناری شدن آماده است

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت نیز صفحه اصلی نسخه امروز خود را به موضوع فیلیپه کوتینیو اختصاص داد و در ان از مبلغ درخواستی عظیم لیورپول و همچنین تمایل بالای ستاره برزیلی این تیم خبر داد.

 

طبق گزارش، فیلیپه کوتینیو حاضر است تا دستمزد خود را کاهش دهد ولی متغیرهای قرارداد را برای گرفتن دستمزد بیشتر با عملکرد خودش بگمارد و از این رو کار بارسلونا با کوتینیو باتوجه به مذاکرات مدیران باشگاه بارسلونا و مدیر برنامه اش تمام شده و تنها مذاکرات دو باشگاه به عنوان بزرگ ترین چالش بر سر این انتقال باقی می ماند.

 

از این رو باشگاه لیورپول با دراختیار داشتن یکی از بزرگ ترین بازیکنان جهان فوتبال و داشتن قرارداد با او تا سال 2022 کار بارسلونا برای توافق دشوار خواهد کرد.

 

درحال حاضر باتوجه به نقل و انتقالات صورت گرفته تورم عجیبی در قیمت انتقال بازیکنان به وجود آمده به صورتی که مبلغ مورد نظر 80 میلیون یورویی بارسلونا کفاف خرید ستاره ها را نمی دهد.

 

150 میلیون یورو - قیمت لیورپول روی کوتینیو

 

طبق گزارش اسپورت، باشگاه لیورپول روی کوتینیو 150 میلیون یورو قیمت گذاشته است رقمی که برای خارج کردن او از بازار نقل و انتقالات می باشد چون در کنار بارسلونا، پاریس سن ژرمن فرانسه نیز کوتینیو را به شدت زیرنظر دارد.

 

طبق گزارش اسکای اسپورتس، لیورپول به هیچ وجه برای فروش کوتینیو تحت فشار اقتصادی نیست موضوعی که یورگن کلوپ آن را صراحتا اعلام نمود که کوتینیو فروشی نیست.

 

ولی با این حال روابط بارسلونا و لیورپول بر سر انتقال لوئیس سوارز به قدر باشکوه بود که امیدها را درخصوص تحقق این انتقال زنده نگه دارد درست در نقطه مقابل که سابقه به فروش نرسیدن بازیکنان پی اس جی به باشگاه بارسلونا مانع انتقال وراتی شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.