پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: لذت بردیم؛ نیمار؟

کد خبر : 68646  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 مرداد 1396
ارنستو والورده پس از پیروزی مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده اولین جام قهرمانی خود در بارسلونا را با فتح جام بین المللی باشگاهی آمریکا فتح کرد که با پیروزی شیرین 3-2 مقابل رئال مادرید رقم خورد.

 

والورده و شاگردانش علی رغم اینکه پیش فصلی موفقی را در آمریکا با کسب سه پیروزی و بازی های امیدوارکننده پشت سر گذاشتند اما با سکوت نیمار و دعوای او با سمدو با نگرانی به بارسلون باز میگردند که والورده مجددا درخصوص نیمار مورد سوال قرار گرفت.

 

ارنستو والورده ابتدا درخصوص بازی بیان کرد:

تیم من بازی خوبی انجام داد و بر تیم حریف غلبه کرد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی ان ها حملات سریعی ترتیب دادند تا از اشتباهات ما استفاده کنند. ما شانس هایی به حریف دادیم اما خودمان نیز فرصا افزایش تعداد گل هایمان را دشاتیم و در کل تیمم را خیلی خوب دیدم. جو گرم و پرشوری در استادیوم حاکم بود. نتیجه خوبی بود و ما پیروز شدیم و از آن مهم تر توانستیم از شیوه بازی خودمان لذت ببریم.

 

والورده درخصوص نیمار نیز بیان کرد:

من به همه نظرات احترام می گذارم ولی من در مورد چیزهایی که اتفاق افتاده صحبت می کنم نه چیزهایی که ممکن است اتفاق بیافتد یا نیافتد. ما برای نیمار صبر خواهیم کرد تا ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما هنوز او را در کنار خود داریم. او بازیکنی عالی است که می خواهیم به ما ادامه دهد. من نمی خواهم چیزی را حدس بزنم. ما امروز او را در زمین به مانند بازی های قبل دیدیم و امیدواریم که باقی بماند.

 

والورده درخصوص مسی و اهداف فصل پیش رو گفت:

امروز ما سطح این بازیکنان بزرگ تیم را دیدیم چه تیم ما و چه رئال مادرید و به ویزه مسی که فوق العاده بود. هدف ما این است که تمام تورنومنت های فصل پیش رو را فتح کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.