پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو قطعا به بارسلونا می آید !

کد خبر : 68667  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 مرداد 1396
اسپورت مدعی شد !

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت در گزارشی مدعی شد تقریبا بدون هیچ تردیدی کوتینیو در تابستان امسال به بارسلونا میپیوندد .

 

مذاکرات بارسلونا و لیورپول در حال پیشرفت است حتی اگر هنوز بر روی قیمت توافقی نشده باشد . کوتینیو در حال حاضر تمایل خود را برای ترک لیورپول به باشگاه انگلیسی اعلام کرده است .

 

مشکل هزینه خرید نیست بلکه لیورپول برابر بارسلونا به دلیل دیگری مقاومت میکند . علت این مقاومت این است که لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد .

 

بارسلونا در لندن با نزدیکان کوتینیو ملاقات کرده است و آنها بهترین گزینه ها برای امضای قرارداد را بررسی کردند . کوتینیو با قراردادی 5 ساله موافق است . دستمزد او کمتر از لیورپول است اما در قرارداد متغییرهایی وجود دارد که باعث میشود او حتی درآمد بیشتری کسب کند .

 

این بازیکن برزیلی میخواهد به بارسلونا بیاید و در پروژه های باشگاه شرکت کند . بارسلونا برای خرید او 70 تا 85 میلیون یورو پیشنهاد کرده است اما لیورپول میداند بارسلونا از فروش نیمار 220 میلیون یورو درآمد خواهد داشت و با این قیمت برای کوتینیو موافق نیست .

 

کوتینیو اولویت خرید بارسلونا نبود اما باشگاه حالا به دلیل استعداد و پوشش این بازیکن در زمین به دنبال خرید اوست . او یک هافبک خلاق است حتی میتواند جایگزین نیمار مثلث خط حمله ام اس ان شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.