پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی میخواست تابستان گذشته به منچسترسیتی برود ( شرح ماجرا )

کد خبر : 68679  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 مرداد 1396
تی وی 3 کاتالونیا فاش کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار داشت !

 

تی وی 3 کاتالونیا جزئیات جدیدی از این ماجرا را فاش کرد . لیونل مسی مهاجم بارسلونا قصد داشت تابستان گذشته به منچسترسیتی برود . پپ گواردیولا برای اینکار تلاش میکرد .

 

طبق این اطلاعات خورخه مسی ( پدر لئو ) در تاریخ 6 جولای 2016 با سوریانو که مدیر ورزشی منچسترسیتی است از طریق تلفن تماس گرفت و به او اطلاع داد که مسی قصد رفتن از بارسلونا را دارد . چهار روز بعد از این ماجرا , گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی معارفه شد . گواردیولا از دفتر باشگاه تماسی گرفت .

 

لیونل مسی

 

ملاقات

گواردیولا سرمربی جدید منچسترسیتی بود و در یک مناسبت خانوادگی به کاستلدفلس که محل زندگی مسی در شهر بارسلونا است و با مسی ملاقات کرد . پپ اعتراف کرد که " او را به دام انداخته است " . آن زمان ماجرای دادگاه مسی داغ بود . مسی و پدرش به 21 ماه زندان به دلیل جرائم مالیاتی محکوم شده بودند . دادگاه استانی حکم را 6 جولای صادر کرده بود .

 

خورخه مسی در میامی بود و به صورت تلفنی با جوزپ ماریا بارتومئو صحبت کرد و به رئیس بارسلونا وضعیت را اطلاع داد . رئیس بارسلونا گفت حاضر نیست اجازه خروج مسی را بدهد . بارتومئو چند روز بعد از این ماجرا به منزل مسی رفت و با او ملاقات کرد و دوباره به او گفت اجازه رفتن نمیدهد .

 

پس از اینکه مسی خیلی روی موضوع فکر کرد در نهایت تصمیم گرفت بماند . مسی اعلام کرد پایان هفته به تعطیلاتش پایان میدهد و به بارسلونا باز میگردد .

 

لازم به ذکر است داستان مشابه ای توسط موندو دپورتیوو مدتی پیش منتشر شد . این داستان علت ماندن مسی را توضیح میدهد . اینجا را بخوایند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.