پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: ترکیب اصلی والورده برحسب دقایق بازی در آمریکا !

کد خبر : 68688  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 مرداد 1396
ترکیب والورده از نظر میزان بازی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، می توان ترکیب 11 نفره ارنستو والورده باتوجه به میزان دقایق بازی بازیکنان در تور ایالات متحره آمریکا را حدس زد.

 

درحالی که همه همچون ارنستو والورده منتظر تصمیم نهایی نیمار برای آینده اش می باشند، از روی میزان دقایق بازیکنان در ترکیب تیم والورده در سیستم 3-3-4 در تور پیش فصل آمریکا دقایق زیر برای بازیکنان ثبت شده است.

 

درخصوص سیلسن وضعیت مشخص است چون او با غیاب تراشتگن در اردوی تیم مرد کلیدی حفاظت از دروازه بارسلونا بود که قطعا تراشتگن جایگاه ثابتی در دروازه بارسلونا خواهد داشت.

 

در خط دفاعی در پست دفاع راست این الیکس ویدال (153) بود که تعداد دقایق بیشتری را درمقایسه با نلسون سمدو بازی کرد تا مزد شروع زودهنگام تمرینات پیش فصل خود را بگیرد و توانست 153 دقیقه بازی کند و در دفاع چپ نیز جوردی آلبا با 164 دقیقه حضور در ترکیب بارسلونا دو مدافع چپ و راست مدنظر والورده هستند و به نظر می رسد که سمدو باید برای پست دفاع راست با ویدال مبارزه کند.

 

 

در قلب خط دفاعی نیز پیکه با 163 دقیقه بازی به همراه اومتیتی با 153 دقیقه احتمالا به عنوان زوج قلب خط دفاعی به کار خود ادامه خواهند داد هرچند که مساکرانو نیز 107 دقیقه بازی کرد.

 

در پست هافبک دفاعی، بوسکتس (164)  همچنان به عنوان مرد کلیدی خط میانی با 164 دقیقه بازی به کار خود ادامه خواهد داد که جلوتر از او راکیتیچ و اینیستا به ترتیب با 163 و 135 بیشترین حضور را داشتند هرچند که تعداد دقایق اینیستا به روبرتو با 130، دنیس سوارز با 117 نزدیک بود هرچند که از روبرتو در سه پست میانه زمین استفاده شد.

 

کارلس آلنا و سرجی سمپر نیز 107 و 66 دقیقه بازی کردند و توران نیز با 107 دقیقه بازی مجددا آینده خود را بازی در پست تهاجمی می بیند. در سه نفر جلوی زمین نیز مسی با 153، نیمار با 163 و سوارز با 153 دقیقه بازی مردان اصلی تیم خواهند بود که پاکو آلکاسر نیز 117 دقیقه به بازی گرفته شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.