پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 بازیکنی که مناسب بارسلونا هستند اما کسی در مورد آنها حرفی نمیزند !

کد خبر : 68729  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 مرداد 1396
بارسلونا پرشایعه ترین و خبرساز ترین تیم بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2017 بوده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش بلچر ریپورت، بارسلونا در شرایطی در این تابستان به خرید ستاره های بزرگ و حتی از دست دادن ستاره ای بزرگ چون نیمار سر و صدای زیادی به پا کرده است که در طول یک دهه اخیر با اتکا به آکادمی خود به افتخارات بزرگی دست یافت.

 

ولی با وجود اتکا به لاماسیا بارسلونا خرید های بزرگی چون لوئیس سوارز و اندره گومز نیز داشت که هم اکنون برای برطرف کردن نیازهای فلسفه بازی و سرمربی خود دست روی گزینه هایی گذاشته که باتوجه به داشتن قرارداد با تیم هایشان بسیار پرهزینه می باشند.

 

بارسلونا پس از گذاشتن نام خود روی هکتور بلرین و مارکو وراتی با ناکامی در جذب هر دو تاکنون نلسون سمدو در دفاع راست، جرارد دلوفئو دروینگر راست و مارلون سانتوس از تیم بی را به قلب خط دفاع اضافه کرده و به نظر می رسد که تیم در پست دروازبان و دفاع تضمین شده و هم اکنون بزرگ ترین چالش مدیران بارسلونا ادامه دارد.

 

بارسلونا در پست دفاع و خطوط دفاعی در هر پست دو بازیکن را دراختیار دارد و والورده تیم خود را بیمه کرده اما در حال حاضر جذب یک هافبک تدافعی برای پست بوسکتس، هافبکی طراح مثل وراتی و هافبکی تهاجمی چون کوتینیو از نیازهای پرهزینه بارسلونا به شمار می رود که همگی در خرید مشکلاتی دارند.

 

پائولینیو، وراتی و کوتینیو

 

بارسلونا در جذب هافبک های موردنظر خود در شرایطی ناکام مانده که همگی با باشگاه های خود قرارداد دارند و در این بین تنها پائولینیو با داشتن بند آزاد سازی 40 میلیون یورویی در دسترس است که بارسلونا حاضر به پرداخت چنین مبلغی همچون هکتور بلرین نیست و دو هافبک دیگر بند آزاد سازی ندارند و از این رو با مخالفت باشگاه های خود مواجه شده اند.

 

 

اما راه چاره چیست؟ گزینه های باکیفیت و کم هزینه

 

شاید با این اوضاع بارسلونا راهی جز تقویت تیم خود با سایر گزینه ها ندارد که بلچر ریپورت از بازیکنانی نام برده که به بارسلونا لینک نشده اند و اسامی جدیدی برای هواداران می باشند.

 

آسیر یارامندی

 

چگونه آرامش رقیب مستقیم خود را بهم بزنید؟ خب معلوم است با جذب بازیکنی که آن ها دراختیار دارند یا به صورت قرضی او را از تیم خارج کرده اند. یارامندی هرگز فرصت بازی منظم در رئال مادرید نداشته ولی در فصل اخیر در رئال سوسیه داد نشان داد که تا چه میزان هافبکی کامل می باشد که قادر به ارتقای سطح خود نیز است.

 

با خوی جدیت و تهاجمی در نبردها، دوندگی و میزان تعهد نسبت به تیم او کیفیت فراوانی در حد بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد که در کنار پاس های فوق العاده اش می تواند با شتاب ناگهانی خود در حملات تیم شرکت کند.

 

 

او ممکن است هافبک خلاقی چون آندرس اینیستا نباشد اما به عنوان یک نیروی تدافعی تر می تواند گزینه ای فوق العاده برای پوشش بوسکتس باشد.

 

بنابراین با نادیده گرفته شدن او توسط رئال مادرید، یارامندی برای تیم ملی اسپانیا اگر بخواهد تیم بزرگی را انتخاب کند می تواند دست روی بارسلونا بگذارد.

 

رناتو سانچز

 

در جستجوی هافبکی قدرتمند در میانه زمین با قدرت نفوذ با حفظ مالکیت توپ و نرخ پاسکاری خوب و پوشش لیونل مسی، رناتو سانچز به عنوان فاتح یورو 2016 با پرتغال که در آستانه خروج قرضی از بایرن مونیخ طبق گزارش استاندارد قرار گرفته می تواند حتی با هزینه ای کم نیز بایرن را به صورت دائمی ترک کند.

 

 

بنابراین بارسلونا باید سریعا برای جذباو به عنوان یکی از بهترین جوانان اروپا اقدام کند که با 19 سال سن می تواند ارزش خریدن را برای آینده ای درخشان داشته باشد.

 

فرمینو

 

گزارشات از انتقال کوتینیو به بارسلونا ادامه دارد اما کدام بازیکن از این تیم مناسب بارسلونا می باشد؟

 

روبرتو فرمینو علاوه بر هوشمندی قادر به بازی در تمام پست های خط حمله است و حتی عقب تر از آن در خط هافبک و گزینه ای کاملا مناسب برای زمان هایی می باشد که والورده با تغییر سیستم به آرایش 1-3-2-4 روی بیاورد.

 

 

علی رغم اینکه فرمینو خصوصیت های مثلث تهاجمی بارسلونا را ندارد اما هرچه که باشد از پاکو آلکاسر و دلوفئو بعتر و برای تاکتیک های والورده مفید تر است. فرمینو با قابلیت جابجایی خود و عقب تر رفتن این اجازه را به نیمار و مسی می دهد که به مرکز منتقل گردند

 

در صورت خروج نیمار؟

 

حدس و گمان های خروج نیمار از بارسلونا به پی اس جی گزینه هایی را برای جایگزینی او بر سر زبان ها انداخته که از کوتینیو و گریژمان نام برده می شود.

 

ادن هازارد

 

ادن در فصل گذشته با هدایت کونته به بهترین فرم خود بازگشت و عملا مسئولیت دفاعی را در سیستم 3-4-3 این سرمربی ایتالیایی را به خوبی اجرا کرد و کونته به خوبی از او برای باز کردن خطوط دفلاعی حریف بهره برد.

 

 

اما او شاید نیاز به ثبات و انگیزه بیشتری برای حضور در محوطه جریمه حریف و گلزنی داشته باشد تا جایگزینی ایده آل برای نیمار محسوب گردد و نمایش های نیمار را تکرار کند ولی با این حال او استعداد ذاتی لازم برای بازی در بارسلونا را دراختیار دارد.

 

توماس لمار

 

بازیکن مستعد موناکو که با ظهور کیلیان امباپه نادیده گرفته شد تمام جنبه های لازم برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبال حرفه ای را دارا است که با سرعت بالا، موفقیت در نبرد های یک در مقابل یک، دید عالی در پاس و ضربات ازاد یکی از چندین بازیکن عالی موناکو در فصل موفق ان ها به شمار می رود.

 

پس از فروش چند بازیکن توسط موناکو شاید این تیم برای رقابت با پی اس جی دیگر حاضر به فروش بازیکن خود باتوجه به خرید نیمار توسط پی اس جی نباشد.

 

 

بنابراین گزینه های زیادی برای بارسلونا جهت خرید پس از ناکامی در جذب گزینه های اصلی خود وجود دارد که در کنار هزینه اقتصادی معقول ظرفیت ستاره شدن را نیز داشته باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.