پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تباس: پول پاریسی ها را قبول نمی کنیم !

کد خبر : 68785  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 مرداد 1396
خاویر تباس پس از خبر خداحافظی نیمار برآشفت و واکنش نشان داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پس از خبر خداحافظی نیمار با هم تیمی هایش و بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مصاحبه با As، از عدم اجازه لالیگا خبر داد.

 

خاویر تباس به صورت قاطع از نپذیرفتن مبلغ پاری سن ژرمن فرانسه اینگونه خبر داد:

ما این پول را از باشگاهی چون پی اس جی نمی پذیریم که قصد دارد بدون اجازه از لالیگا و با نقض قانون فیر پلی مالی بند آزاد سازی نیمار را بپردازد. اگر یوفا واکنش نشان ندهد ما بلافاصله پرونده شکایت خود را مطرح خواهیم کرد و اگر هنوز این کار را نکرده ایم به این خاطر است که فکر می کنیم یوفا گام های لازم را برای کسب اطمینان از رعایت قانون فیرپلی مالی بر می دارد.

 

من تعجب می کنم که تراورسو رئیس کمیته نظارت بر قانون فیرپلی مالی می گوید که پی اس جی نباید در طی سه سال بیش از 30 میلیون یورو کسری و ضرر مالی داشته باشد درحالی که خودش می داند که مشکل این نیست بلکه مشکل اصلی دوپینگ مالی باشگاه پاریسی با وابسته بودن به قطر استکه می تواند از افزایش درآمد خود برای چنین حجم از انتقالی اقدام کند.

 

شکایت ما آماده شده و آماده ارائه دادن به یوفا، اتحادیه اروپا و دادگاه های سوئیس است و اساس شکایت ما رقابت ناعادلانه باشگاه ها می باشد تیم هایی از کشورهای خود نظیر قطر حمایت مالی می شوند و دوپینگ مالی می کنند. با این وضعیت معلوم می شود که درآمد تجاری پاریسی ها از رئال و منچستر یونایتد بیشتر است که غیر ممکن می باشد که از این دو باشگاه در جهان سرشناس تر باشد. با احترام به نیمار من هم اکنون نگران لالیگا هستم و همین طور مسی و رونالدو

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.