پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار پول آورده را پول برد !

کد خبر : 68797  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 مرداد 1396
داستان اخاذی یک پدر

اختصاصی بارسانیوز – نیمار امروز با حاضر شدن در کمپ تمرینی بارسلونا پس از اجازه ترک تمرین توسط والورده با اعلام جدایی خود به نزد هم تیمی هایش رفت و با خداحافظی از انان در گام آخر از بارتومئو نیز خداحافظی کرد اما پیغام زیبایی را از سوی هواداران دریافت نکرد.

 

حرف زدن در حال حاضر درخصوص جدایی نیمار بسیار سخت است اما نیمار به واسطه پدر خود توسط پول در تاریخ ثبت شده پاری سن ژرمن از بارسلونا جدا شده است که به اصطلاح خاویر تباس یک دوپینگ مالی توسط شرکت سرمایه گذاری قطری می باشد.

 

نیمار را پول به بارسلونا آورد

 

نیمار با پاداش 40 میلیون یورویی ساندرو راسل به پدرش به بارسلونا آمد که به عنوان ریاست سابق باشگاه بارسلونا امروز در زندان به سر می برد و نیمار نیز به تازگی پس از 4 سال از شر تخلف انتقال خود رهایی یافته است.

 

و حالا پس از 4 سال، مجددا پول، نیمار را از بارسلونا خارج کرد و در ضرب المثل باد آورده را باد می برد باید گفت که نیمار را پول به بارسلونا آورد و همان پول نیز او را از بارسلونا خارج کرد پولی که تا 300 میلیون یورو روی دست ناصر الخلیفی خرج خواهد برداشت.

 

اسکای دو هفته قبل خبر از معجزه برای ماندن نیمار داده بود درحالی که پول در دنیای امروز فوتبال بزرگ ترین معجزه است، معجزه ای از جنس ناصر الخلیفی !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.