پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدینیو جایگزین نیمار را معرفی کرد !

کد خبر : 68810  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 مرداد 1396
رونالدینیو از ستاره برزیلی برای جانشینی نیمار حمایت کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش میرور، رونالدینیو ستاره برزیلی سابق آبی اناری ها به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا از جایگزین شدن کوتینیو برای نیمار حمایت کرد.

 

رونالدینیو که در سال 2007 توپ طلای فوتبال را در بارسلونا تصاحب کرد درخصوص جانشین نیمار گفت:

تنها چند بازیکن در جهان وجود دارند که می توانند جایگزین نیمار شوند و قبلا هم گفته ام که فکر می کنم کوتینیو می تواند برای بارسلونا بازی کند. کوتینیو در سطحی قرار دارد که می تواند جای خالی نیمار را پر کند ولی لیورپول نیز ارزشش را می داند و پس از چنین انتقالی اونیز هزینه زیادی خواهد داشت.

 

 من برای هر دو باشگاه بازی کرده ام و البته که بارسلونا از نظر تاریخ تیمی بزرگ تر است ولی در حال حاضر هر دو باشگاه در بالاترین سطح فوتبال جهان قرار دارند. من به نیمار گفتم که باید تصمیم درستی را بگیرد. من نمی خواستم توصیهای به او بکنم که به کجا برود بلکه به او گفتم که فقط از قلبش پیروی کند و امیدوارم که این همان کاری بوده باشد که او انجام داده است.

بدین تریتب بارسلونا برای جایگزین کردنش تلاش خواهد کرد اما مشکل اینجاست که همه وضعیت مالی بارسلونا را می دانند و همه روی این مبلغ دریافتی بارسلونا حساب باز می کنند چون قطعا بهترین بازیکن خود را ارزان نخواهند فروخت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.