پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار و بارتومئو در دادگاه مقابل هم !

کد خبر : 68869  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 مرداد 1396
بارسلونا و نیمار مقابل یکدیگر خواهند ایستاد؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، احتمالا رابطه بین بارسلونا و نیمار و پدرش با حضور در دادگاه تیره و تار شود و این سرنوشتی است که برای این انتقال پیشبینی می شود چون بارسلونا با بلوکه کردن مبلغ 26 میلیون یورو حق نیمار و پدرش هنوز ماجرا را کاملا علی رغم اعلام رسمی خروج نیمار تمام نکرده است.

 

پس از اینکه ساعاتی پیش نمایندگان نیمار مبلغ بند آزاد سازی اش را به باشگاه بارسلونا پرداخت کردند و این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام شد، طبق توافق صورت گرفته در تمدید قرارداد نیمار در چند ماه قبل، بند آزاد سازی نیمار از 1 جولای 2017 از 196 میلیون یورو به 222 میلیون افزایش می یافت که اختلاف ان به میزان 26 میلیون یورو باید به نیمار پرداخت گردد.

 

بنابراین بارسلونا حس فریب خوردن را دارد و این مبلغ را به نیمار پرداخت نکرده و انتظار می رود که پدر نیمار دست به اقدام قانونی و شکایت از بارسلونا بزند که دلیل حضور نیمار در تور ایالات متحده آمریکا و سفر تجاری به چین به همین منظور ذکر شده است.

 

 بنابراین بارسلونا این مبلغ 26 میلیون یورو را در حساب خود نگه می دارد تا حکم دادگاه تعیین گردد. بارسلونا اعلام کرد که پرداخته شدن مبلغ فسخ قرارداد را توسط نمایندگان نیمار به یوفا و کمیته فیرپلی مالی ارائه خواهد کرد تا بررسی گردد این مبلغ چگونه توسط پاری سن ژرمن به دست آن ها رسیده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.