پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام خداحافظی احساسی نیمار با مسی و طرفداران بارسلونا !

کد خبر : 68876  |  زمان ارسال : جمعه 13 مرداد 1396
نیمار : بارسلونا و کاتالونیا همیشه در قلب من خواهد بود !

اختصاصی بارسا نیوز - دقایقی پیش نیمار این ویدیو را در اینستاگرام منتشر کرد و رسما پیوستن خود را به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام نمود و با بارسلونا و طرفداران این تیم  با ارائه توضیحاتی خداحافظی کرد .

 

اینستاگرام نیمار

زندگی یک ورزشکار وابسته به چالش است و وابسته به آن پیش می رود، بعضی ها توسط دیگران تحمیل می شوند و بعضی دیگر نیز به دلیل تصمیم های خودمان هستند. بارسلونا بیش از یک چالش بود. من به جمع کسانی پیوستم که در بازی ویدیویی با آن ها بازی می کردم. من در 21 سالگی به کاتالونیا رسیدم آن هم با چالش های فراوان. اولین روز حضورم در بارسلونا را در کنار بت هایی چون مسی، والدز، ژاوی، اینیستا، پویل و بوسکتس و دیگران را به یاد دارم که همه انتظار بازی در باشگاهی را داشتند که فراتر از یک باشگاه است.


بارسلونا نماینده کاتالونیا است. من افتخار بازی در کنار بزرگ ترین بازیکن تاریخ را داشتم که تاکنون د زندگی ام دیده ام و مطمئن هستم که بهتر از مسی را نخواهم دید که دوست من در داخل و خارج از زمین بود و مسی از بازی کردن با تو افتخار می کنم.

 

من مثلثی را با مسی و سوارز تشکیل دادم که تمام شد و در بارسلونا به هر جامی که وجود داشت رسیدم و لحظات فراموش نشدنی را تجربه کردم و در شهری زندگی کردم که بیش از یک شهر و به مانند یک سرزمین بود. من بارسلونا و کاتالونیا را دوست دارم.

 

اما یک ورزشکار نیاز به چالش دارد و برای دومین بار با تصمیم پدرم مخالفت کردم و پدر من تو را درک می کنم و به عقیده ات احترام می گذارم اما تصمیم را گرفتم و از تو می خواهم که از من حمایت کنی همانطور که همیشه حمایت می کردی.

 

بارسلونا و کاتالونیا همیشه در قلب من باقی خواهند ماند اما من به چالش جدیدی نیاز داشتم. من پیشنهاد پاریس را برای رسیدخن به دستاوردهای جدید پذیرفتم تا به باشگاه برای رسیدن به عناوین قهرمانی بزرگ کمک کنم و اماده پروژه جالب ارائه شده هستم.

 

از لطف هواداران بارسلونا و تمام چیزهایی که از آن ها یاد گرفتم سپاس گذارم. پی اس جی خانه بعدی من برای چندین سال خواهد بود و برای ادای اعتمادی که به من کردند سخت کار خواهم کرد. من از تمامی اطرافیانم نظیر خانواده و دوستان که رنج زیادی در دوران رحفه ایم برده اند تشکر می کنم. این یک تصمیم دشوار بود.

 

خداوند به ما برکت دهد و از ما محافظت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.