پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گام بزرگ رئال مادرید برای جذب پائولو دیبالا !

کد خبر : 69008  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 مرداد 1396
رئال خواهان جذب دیبالا است.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، رئال به دنبال جذب دیبالا است.

 

سران باشگاه رئال مادرید به دنبال پیشی گرفتن از مدیران بارسلونا هستند. بعد از خروج نیمار آبی اناری پوشان در فکر تقویت تیم و جذب یک جانشین مناسب برای این ستاره برزیلی هستند اما تا به اینجای کار هنوز بازیکنی جذب نکرده اند. در مقابل رئال مادرید به دنبال جذب دیبالا است.

 

دیبالا همیشه از اهداف اصلی باشگاه بارسلونا بوده است و در صورتی که این انتقال رخ بدهد یعنی دیبالا راهی مادرید شود خبر فوق العاده بدی برای تیم مدیریت باشگاه خواهد بود. جذب دیبالا یک پروژه بسیار بزرگ است و ممکن است در خط هافبک رئال یک بازیکن قربانی شود.

رئال مادرید میخواهد با 85 میلیون + متئو کواچیچ، این بازیکن را جذب کند. در مقابل یوونتوس هیچ تمایلی به فروش ستاره اول خود ندارد اما با توجه به علاقه ی شدیدی که دو غول فوتبال اسپانیا به این بازیکن دارد حفظ کردن وی کار دشواری است.

 

 

بعد از خروج نیمار جونیور بارسا بازیکنان زیادی را در نظر گرفته است که به نظر میرسد  پائولو دیبالا نیز از اهداف اصلی باشگاه برای پر کردن جای خالی نیمار است. رئال مادرید از فروش موراتا ، هامس و دنیلو پول خوبی بدست آورده از طرف مقابل نیز بارسا 222 میلیون از فروش نیمار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.