پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا برای بازی با رئال مادرید

کد خبر : 69088  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 مرداد 1396
ویدال و جرارد دلوفئو در ترکیب اصلی والورده خواهند بود.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو، والورده شناخت خوبی به بازیکنان دارد.

 

شاگردان ارنستو والورده پیش از فینال سوپر کاپ مقابل رئال مادرید موفق شدند 5 بازی انجام دهند. تور پیش فصل آمریکا کمک زیادی به والورده کرد تا شناخت بیشتری روی بازیکنان خود پیدا کند و تا حد زیادی بهترین ترکیب را هم پیدا کند.

 

والورده با همان ترکیب معروف 3-3-4 در بارسا به کارش ادامه خواهد داد. اما سوال مهم این است که در فینال سوپر کاپ اسپانیا این مربی در ترکیب اصلی از کدام بازیکنان استفاده خواهد کرد، تا به اینجا وضعیت چند پست مشخص شده اما هنوز ابهام های زیادی وجود دارد.

 

در پست مدافع راست به نظر میرسد که الکس ویدال شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی نسبت به نلسون سمدوی تازه وارد دارد. ویدال بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی در دیدار های پیش فصل عملکردش قابل قبول بود و با توجه به آمادگی بالایی که دارد انتظار میرود در دیدار رفت الکلاسیکو مقابل رئال مادرید او در ترکیب اصلی باشد.

 

بعد از خروج نیمار حالا پر کردن جای این فوق ستاره میتواند مهم ترین اقدام ارنستو والورده باشد، بارسا به فکر پر کردن جای خالی نیمار است اما هنوز بازیکن جدیدی را استخدام نکرده است. شانس دلوفئو برای بازی در پست نیمار از دیگر بازیکنان تیم بیشتر است این بازیکن که خود از محصولات خوب لاماسیا است در دیدار مقابل چاپه کوئنسه عملکرد قابل قبولی داشت و توانست 1 گل و 2 پاس گل برای خود ثبت کند.

 

در درون دروازه به نظر میرسد که انتخاب اصلی مارک آندره تراشتگن است. در تور پیش فصل سیلسن هلندی عملکرد خوبی داشت و توانست خیال هواداران را بابت این پست مهم راحت کند. دیدار مقابل رئال مادرید اولین بازی تیم زیر نظر ارنستو والورده خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.