پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

بارسلونا و معضل جرارد دلوفئو !

کد خبر : 69113  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 مرداد 1396
جرارد هنوز آینده اش را می داند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا هنوز سرنوشت جرارد دلوفئو را مشخص نکرده است علی رغم اینکه او یکشنبه مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد.

 

دلوفئو که در جام خوان گمپر با 1 گل و 2 پاس گل مقابل چاپه کوئنسه درخشید تور ایالات متحده آمریکا را به علت مصدومیت از دست داده بود و در حال حاضر گزینه ارنستو والورده برای جانشینی نیمار می باشد.

 

اما علی رغم احتمال حضور دلوفئو مقابل رئال مادرید سرنوشت جرارد در بارسلونا معلوم نیست چون مشخص نیست که بارسلونا او را برای پروژه جدید خود به بارسلونا بازگردانده یا به فکر منافع اقتصادی آن با فروش او بوده است.

 

معضل دلوفئو و بند آزاد سازی پایین

 

دلوفئو که با بارسلونا تا 2019 با بند آزاد سازی 20 میلیون یورویی قرارداد بسته است، مدیران باشگاه به خوبی می دانند که او با بند آزاد سازی کم خود مایل به بازگشت نبوده است چون که در میلان از نظر وضعیت بازی ثبات داشت چیزی که در بارسلونا نصیب او نخواهد شد که ممکن است حضور او در ترکیب تم ملی اسپانیا را با هدایت لوپتگی به خطر بیاندازد که اخیرا منظم به تیم ملی بابت درخشش در میلان  دعوت شده است.

 

درحال حاضر با خروج نیمار و جذب نشدن بازیکنی برای جانشینی او وضعیت دلوفئو در حالت خنثی قرار گرفته تا حدی که می تواند مقابل رئال مادرید در سوپر کاپ در ترکیب اصلی قرار بگیرد چیزی که احتمالا با ورود جایگزین نیمار رد بازی های عادی فصل لالیگا نیز نصیبش نخواهد شد.

 

ارنستو والورده نیز اگرچه از سرعت و توانایی های او مقابل چاپه کوئنسه تمجید کرد اما مطمئنا وضعیت دلوفئو مشخص نیست:

او در تاراگونا 20 دفیقه بازی کرد و امروز یک نیمه. او دارای سرعتی خوب و توانایی های زیادی است بازیکنی که امروز کیفیت خوبی به ما داد و از ابتدا بازی کرد اما باتوجه به اینکه تمرینات زیادی نداشت من ترجیح دادم که 45 دقیقه بازی کند. ما روی او حساب باز خواهیم کرد. بله من او را برای سوپر کاپ آماده می بینم ولی خواهیم دید که چه کسی بازی خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.