سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولتیماتوم سرجی روبرتو به والورده !

کد خبر : 69114  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 مرداد 1396
بند آزاد سازی فقط 40 میلیون یورو

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که وضعیت عثمان دمبله با درخواست پرهزینه دورتموند و فیلیپه کوتینیو بابت رد شدن پیشنهاد دوم داغ است اما روزنامه اسپورت نسخه امروز خود را به وضعیت خطرناک سرجی روبرتو باتوجه به بند آزاد سازی پایین اختصاص داد.

 

پس از عقب نشینی سریع اسپورت از موضوع کوتینیو با رد ادعای خود درخصوص پیوستن او به بارسلونا، اسپورت امروز نیز از کوتینیو درحالی که بامداد امروز دومین پیشنهاد آبی اناری ها نیز رد شد فاصله گرفت و به سرجی روبرتو پرداخت.

 

درحالی فصل به صورت رسمی از یکشنبه و با بازی رفت یوپر کاپ مقابل رئال مادرید آغاز می شود که تیم های بزرگ اروپایی باتوجه به بند آزاد سازی 40 میلیون یورویی و پایین سرجی روبرتو برای او صف کشیده اند.

 

اگرچه که سرجی روبرتو تمایل به ادامه کار در بارسلونا دارد اما یوونتوس نیز به جمع چلسی و منچستر یونایتد اضافه شده چون فرصت عالی در جذب او را با بند آزاد سازی در دسترس مهیا دیده اند.

 

تضمین وسوسه انگیز

 

هر سه باشگاه علاقه مند به سرجی روبرتو به این ستاره باشگاه بارسلونا تضمین بازی در ترکیب اصلی تیم های خود را ارائه می دهند که به عنوان مثال طبق گزارشی که اخیرا به اطلاع رسید (اینجا) آنتونیو کونته در چلسی شخصا او را از مدیران باشگاه درخواست کرده است درحالی که وضعیت حضور در ترکیب ثابت بارسلونا برای روبرتو با تست شدنش در تور ایالات متحده امریکا در پست هافبک مشخص نیست در حالی که فصل گذشته را به صورت ثابت در پست دفاع راست بازی کرد چیزی که با ورود سمدو و حضور الیکس ویدال شاید مجددا برایش تکرار نشود.

 

اولویت بازی برای روبرتو

 

جاه طلبی های ورزشی دقیقا معضل امروز بارسلونا با خروج نیمار و بازگشت جرارد دلوفئو با بند آزاد سازی پایین است چیزی که با به دست اوردن تضمین بازی در ترکیب اصلی، سرجی رویبرتو را نیز می تواند وسوسه کند.

 

 

هر سه باشگاه چلسی، منچستر یونایتد و یوونتوس در کنار بازی در ترکیب اصلی درنظر دارند تا دستمزد دو برابری به او نسبت به بارسلونا را پرداخت کنند ولی درحال حاضر مشکل روبرتو مسایل اقتصادی نیست بلکه بازی به صورت منظم می باشد.

 

بنابراین تغییر پست بازی او توسط والورده و بازگرداندن به خط هافبک می تواند معضلی برای نگه داشتن او شود جایی که ستاره های بزرگی حضور دارند و احتمالا ستاره هایی نیز جذب خواهند شد و برای دفاع راست نیز نلسون سمدو به خدمت گرفته شده و الیکس نیز حضور دارد.

 

اهمیت سوپر کاپ

 

در دیدار مقابل رئال مادرید سرجی روبرتو اهمیت خود را در نظر والورده متوجه خواهد شد اینکه در کجا بازی خواهد کرد و اینکه اصلا جایی در ترکیب اصلی دارد یا که نه

 

جلسه ایجنت روبرتو با مدیران بارسلونا

 

ایجنت رورتو این هفته با مدیران باشگاه ملاقات کرد و مشخص شد که باشگاه قصد دارد تا سال آینده قرارداد او را که در سال 2019 به پایان خواهد رسید تمدید کند اما در حال حاضر تضمین بازی در ترکیب اصلی بسیار تعیین کننده است که در روز های آینده در دو دیدار سوپر کاپ مشخص خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.