پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال مادرید رقیب بارسلونا در جذب دمبله !

کد خبر : 69128  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 مرداد 1396
رئال پس از ناکامی در جذب امباپه به سراغ هموطن او آمده است.

اختصاصی بارسانیوز – نسخه امروز روزنامه موندو دیپورتیوو در شب رد شدن پیشنهاد دوم بارسلونا برای کوتینیو به مانند اسپورت (گزارش امروز روزنامه اسپورت) به این ستاره برزیلی مربوط نبود به عثمان دمبله اختصاص یافت جایی که از ورود رئال مادرید برای سنگ اندازی در مسیر جذب دمبله توسط بارسلونا گزارشی منتشر کرد.

 

درحالی بارسلونا برای جایگزین کردن نیمار در تلاش است که در کنار مبلغ درخواستی گزاف باشگاه دورتموند، هم اکنون رئال مادرید را نیز در رقابت بر سر جذب دمبله می بیند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، رئال مادرید پس از خروج از رقابت برای جذب کیلیان امباپه آماده رقابت برای خرید عثمان دمبله می باشد و قصد دارند تا بارسلونا را در جایگزین کردن نیمار دچار مشکل نمایند.

 

 

بااین حال عقیده باشگاه دورتموند تغییری نکرده و سران دورتموند درخواست مذاکره بارسلونا را به شرط پرداخت شدن مبلغی نجومی که از 120 و 150 میلیون یورو گزارشاتی بیرون آمده است قبول کرده اند.

 

دمبله در فصل گذشته تنها 10 گل را در 49 بازی فصل تیمش به ثمر رساند و با کمتر از 15 میلیون پوند از رن به دورتموند پیوست.

 

این در حالی است که دمبله تا قبل از خروج نیمار به هیچ وجه حاضر به ترک دورتموند بابت عدم تضمین بازی منظم در ترکیب بارسلونا نبود و هم اکنون با جدایی نیمار فرصت را مناسب دیده است و در رئال مادرید باوجود بیل، بنزما و رونالدو فرصت بازی برایش وجود نخواهد داشت.

 

همچنین علاقه عثمان دمبله نیز به بارسلونا است جایی که او در روز رسانه ای روز گذشته تمرین دورتموند همراه با اخم و بدون خنده بابت سخت گیری دورتموند در فروش ظاهر شد (تصاویر اینجا) و ورود رئال صرفا به منزله دخالت در این انتقال می باشد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.