پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ: حالا مسی را هم می توان خرید !

کد خبر : 69164  |  زمان ارسال : جمعه 20 مرداد 1396
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از شوکه شدن دنیای فوتبال خبر داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، یورگن کلوپ سرمربی منفور این روز های دنیای فوتبال از نظر هواداران بارسلونا با مخالفت بر سر فروش کوتینیو از بلای پاری سن ژرمن بر سر فوتبال صحبت کرد.

 

یورگن کلوپ در گفت و گو با DAZN با ممکن شدن انتقال نیمار با بند آزاد سازی عظیم هم اکنون انتقال مسی را نیز امکان پذیر دانشت و در این خصوص گفت:

خیلی ساده است. تا الان چنین انتقالی غیرممکن به نظر می رسید اما هم اکنون پرداخت شدن بند آزاد سازی 300 میلیون یورویی مسی نیز ممکن شده است. وضعیت به وجود آمده عجیب و غریب شده چون بارسلونا به صورت رندوم بند آزاد سازی گذاشت یعنی منظورم این است که چه کسی فکر می کرد باشگاهی بتواند مبلغ 300 میلیون یورو را پرداخت کند؟ ولی اکنون این امکان پذیر است.

 

کلوپ که در مصاحبه قبلی خود از فروشی نبودن کوتینیو حرف زد (اینجا) درخصوص کنترل بر روی بازار نقل و انتقالات و قانون فیرپلی مالی و شکمایت باشگاه بارسلونا از پاریسی ها گفت:

راه حل ساده قانون گذاری است اینکه می خواهیم تا کجا برویم و کجا توقف کنیم که باشگاه های بزرگ و متمول می توانند درخصوص آن تصمیم بگرند اینکه 150 میلیونی ورو باشد یا 550 میلیون یا هر قیمت دیگری چون در این صورت دیگر کسی شاکی نخواهد بود. این موضوع شکایت درحال حاضر به این دلیل که برای اولین بار اتفاق افتاد به وجود آمده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.