پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : معرفی 3 جایگزین در صورت شکست در جذب کوتینیو !

کد خبر : 69171  |  زمان ارسال : جمعه 20 مرداد 1396
اریکسن ، سری و پائولینیو از دیگر گزینه های بارسا هستند.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، لیورپول نمیخواهد کوتینیو را از دست بدهد.

 

امروز باشگاه لیورپول برای خروج کوتینیو یک بیانیه رسمی داده بود که نشان میدهد این باشگاه هیچ تمایلی به فروش ستاره خود ندارد و میخواهد کوتینیو به کارش در این باشگاه ادامه دهد. بارسا برای تقویت تیم خود سخت به دنبال جذب کوتینیو است.

 

بازیکنان زیادی هستند که مشخصات کوتینیو را دارند. بازیکنی که بتواند در میانه زمین و در کار های دفاعی و هجومی خوب کار کند ، گل بزند و پاس گل دهد. از همین رو بارسلونا برای تقویت ترکیب خود در کنار کوتینیو بازیکنان دیگری را نیز در نظر گرفته است و میخواهد آن ها را جذب کند.

 

کریستین اریکسن هافبک تاتنهام از گزینه های اصلی بارسلونا است. ارزش این بازیکن بین 35 تا 40 میلیون یورو است که قیمت وی نسبت به کوتینیو خیلی معقول تر و است. اریکسن کاپیتان تیم ملی دانمارک از کلیدی ترین بازیکنان تیم پوچتینو است وی در سال های گذشته از آژاکس راهی تاتنهام شد و در این سال ها بازی های درخشانی انجام داده. در فصل گذشته اریکسن موفق شد 12 گل به ثمر برساند.

 

بارسا میداند که جذب کردن بازیکن تاپ از باشگاه های انگلیسی کار بسیار دشواری است. اریکسن بازیکنی است که رویای حضور در بارسلونا و بازی در کنار بزرگانی چون لئو مسی و آندرس اینیستا را دارد.

 

 

ژان میشل سری هافبک 26 ساله ی نیس از دیگر گزینه های بارسلونا در صورت شکست در جذب کوتینیو است. قرارداد وی تا سال 2019 اعتبار دارد توانایی های این بازیکن در میانیه زمین مثال زدنی است او در سال گذشته موفق شد 7 گل به ثمر برساند. سری از چند باشگاه پیشنهاد دارد اما او میخواهد در بارسا وارث ژاوی باشد. باشگاه میتواند با 40 میلیون او را به خدمت بگیرد.

 

پائولینیو بازیکن برزیلی شاغل در لیگ چین نیز از گزینه های بارسلونا در این پروژه است. مدیران این باشگاه نمیخواهند به راحتی پائولینیو را از دست بدهند. البته سران باشگاه در تلاش هستند تا کوتینیو هدف اول خود در بازار نق و انتقالات را به خدمت بگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.