پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد جدید و بزرگ بارسلونا برای دمبله !

کد خبر : 69173  |  زمان ارسال : جمعه 20 مرداد 1396

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس، بارسا برای دمبله خیز بزرگی برداشته است.

 

روز گذشته اتفاق های زیادی برای دو باشگاه بارسا و دورتمند اتفاق افتاد. دمبله در روز گذشته در تمرینات تیمش شرکت نکرد و نشان داد که تنها میخواهد راهی بارسا بشود در طرف مقابل بورسیا دورتمند به صورت رسمی پیشنهاد آبی اناری ها را برای جذب دمبله به علت پایین بودن مقدار آن رد کرد و در نهایت نیز دمبله از حضور در تمریناتش تیمش محروم شد.

 

دمبله از مدیران دورتمند خشمگین است و از آن ها انتظار دارد برای انتقالش به بارسلونا با این باشگاه اسپانیایی مدارا کنند. دورتمندی ها ابتدا برای خروج دمبله 150 میلیون طلب کرده بودند که همین موضوع باعث شده دمبله در تمرینات تیمش شرکت نکند زیرا این مبلغ منصفانه نیست.

 

 

طبق گزارش های راک 1 و آ.اس، بارسا پیشنهادی به ارزش 90 میلیون + 30 میلیون بند متغییر به دورتمند ارائه کرده است. همین منابع ساعاتی بعد گزارش دادند که اگر این پیشنهاد نیز رد بشود بارسا میخواهد پیشنهاد 110 میلیون + 30 میلیون به دورتمند ارائه کند که انتظار میرود این پیشنهاد ها دیگر توسط باشگاه دورتمند قبول بشوند. وضعیت دمبله بزودی روشن میشود.

 

بارسلونا تا حد زیادی از جذب کوتینیو نا امید شده است زیرا هیچ جوره لیورپول و کلوپ حاضر به فروش ستاره کلیدی خود نیستند. تمرکز بارسا حالا کاملا روی جذب عثمان دمبله است و به احتمال بسیار فراوان او جانشین نیمار خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.