پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی ماریا به بارسلونا علاقه مند است !

کد خبر : 69191  |  زمان ارسال : جمعه 20 مرداد 1396
نا امیدی پس از ورود نیمار

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، آنخل دی ماریا وینگر پاری سن ژرمن فرانسه نسبت به انتقال به بارسلونا علاقه مند می باشد چون می داند که با ورود نیمار فرصتی برای او نخواهد بود.

 

طبق گزارش اسپورت، دی ماریا می تواند مسیر عکس نیمار را در پیش بگیرد و جایگزین او در بارسلونا گردد و بارسلونا نیز نسبت به جذب او علاقه مند است اگرچه که می داند رابطه پاری سن ژرمن در فروش بازیکن به بارسلونا خوب نیست.

 

مدیران بارسلونا می دانند که ویژگی های دی ماریا بیشتر از هر بازیکن دیگری به نیمار نزدیک است و این ملی پوش آرژانتینی کیفیتی عالی در شکست خطوط تدافعی حریف و نفوذ به محوطه جریمه دارد.

 

سومین تلاش

 

بارسلونا پیش از این دو مرتبه برای دی ماریا اقدام کرد اما بابت مشکلات اقتصادی از خرید او دست برداشت ولی حالا پاریسی ها می توانند بابت قانون فیرپلی مالی با فروش او تعادلی را در بحث اقتصادی خود ایجاد کنند. اگرچه دی ماریا قدرت انفجاری دمبله را ندارد اما در 29 سالگی بهتر می تواند خود را با فلسفه بارسلونا وفق دهد.

 

دی ماریا قصد خروج دارد

 

او دو فصل پیش از منچستر یونایتد با 63 میلیون یورو راهی پی اس جی شد و هم اکنون می داند که با ورود نیمار دچار مشکل در بازی های منظم و ثابت خواهد شد آن هم در سال منتهی به جام جهانی که خورخه سمپائولی به تازگی هدایت آرژانتینی ها را برعهده گرفته است.

 

بنابراین دی ماریا با وجود مسی و ماسکرانو علاقه مند به پوشیدن پیراهن بارسلونا می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.