پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل کوتینیو برای پیوستن به بارسلونا !

کد خبر : 69201  |  زمان ارسال : شنبه 21 مرداد 1396
کوتینیو با کلوپ مشکل دارد همچنین او معتقد است جواب نه گفتن به بارسلونا غیرممکن است !

اختصاصی بارسا نیوز -  به گزارش اسکای اسپورت , کوتینیو میگوید وقتی باشگاهی مثل بارسلونا به او پیشنهاد داده  جواب منفی دادن سخت است !

 

کوتینیو برای لیورپول و طرفداران باشگاه احترام زیادی قائل است اما او بارها از نقشش ناامید شده است . امروز یکی از اعضای خانواده کوتینیو با اسکای اسپورت صحبت کرد و از شرایطی که وجود دارد ابراز ناراحتی کرد ( جزئیات ) .

 

این عضو خانواده گفته مشکلاتی بین کلوپ و کوتینیو در پشت پرده وجود داشته است . صبح روز جمعه مدیران لیورپول بیانیه ای صادر کردند ( جزئیات ) و گفتند کوتینیو فروشی نیست . آنها گفتند زمانی که ماه تمام میشود او در لیورپول خواهد بود .

 

در همین حال کوتینیو ساعت 1 بعداظهر ( به وقت محلی ) برای لیورپول ایمیلی ارسال کرد و رسما برای جدایی درخواست نمود ( جزئیات ) . این درخواست 1 ساعت بعد رد شد !

 

درخواست کوتینیو پس از آن بود که لیورپول دومین پیشنهاد بارسلونا به مبلغ 90 میلیون و 400 هزار پوند را در روز چهارشنبه رد کرد .

 

با توجه به توضیحات اسکای اسپورت اختلاف کوتینیو و کلوپ طولانی تر از آن چیزی است که قبلا تصور میشد و کوتینیو از نقشی که گاهی در تیم کلوپ بازی میکند ناامید است . این بازیکن احساس میکند مدیریت کلوپ باعث صدمه به او میشود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.