پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام سخت کوتینیو به لیورپول !

کد خبر : 69203  |  زمان ارسال : شنبه 21 مرداد 1396
بازیکن برزیلی از طریق ایمیل برای خروج درخواست کرد . کوتینیو همیشه صادق و با احترام نسبت به لیورپول و هواداران این تیم رفتار کرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , کوتینیو درک نمیکند چرا آنها میخواهند او تمام عمر خود را در لیورپول بماند !

 

اگر پنجشنبه روز دمبله بود ( جزئیات ) , دیروز برای یکی دیگر از اهداف خرید بارسلونا مهم بود . هافبک برزیلی لیورپول پس از آنکه دمبله برای رفتن شورش کرد , او برای رفتن دیپلماتیک تر رفتار نمود و از لیورپول سوال کرد . او با ارسال یک ایمیل به سران لیورپول از آنها خواست اجازه پیوستن به بارسلونا را به او بدهند .

 

طبق گزارش منابع موندو دپورتیوو , در ایمیلی که کوتینیو برای مدیران لیورپول ارسال کرد نه تنها از آنها برای خروج درخواست کرد بلکه در آن صحبت های سختی نیز کرد زیرا معتقد است که لیورپول با او ناعادلانه رفتار میکند و نمیگذارد او برای آینده اش تصمیم بگیرد . کوتینیو در ژانویه 2013 وارد آنفیلد شد . او معتقد است همیشه در طی این مدت با آنها صادق و با احترام برخورد کرده است و همه کاری کرده تا باشگاه انگلیسی بزرگتر شود . همچنین در نوشته های خود عنوان کرده که این فرصت بزرگی در زندگی اش است ( پیشنهاد بارسلونا ) و نمیتواند آن را نادیده بگیرد .

 

پاسخ به بیانیه قرمزها

کوتینیو درخواست انتقال کرد . این اتفاق پس از آن رخ داد که لیورپول با انتشار بیانیه ای گفت این بازیکن فروشی نیست ( جزئیات ) . این کار را دمبله نیز در دورتموند به شکل دیگری انجام داد . دورتموند با انتشار بیانیه ای اعلام کرد دمبله فروشی نیست ( جزئیات ) , اما مشخص شد عثمان دمبله از حضور در تمرینات خودداری کرده است .

 

در توییتر دمبله حالا از جمله ای که به نام جرارد پیکه معروف شده است استفاده میکنند " او می ماند " . البته این جمله طنز است چرا که وقتی پیکه از آن استفاده نمود نیمار در نهایت جدا شد .

 

با وجود اینکه لیورپول درخواست کوتینیو را رد کرد اما منابع نزدیک معتقد هستند که آنها فقط کمی زمان میخواهند . لیورپول برای حضور در لیگ قهرمانان باید پلی آف را پشت سر بگذارد . برای همین لیورپول با خروج کوتینیو مخالفت میکند تا کمی زمان بخرد و از کوتینیو در برابر هوفنهایم بازی بگیرد . بازی رفت 24 مرداد و بازی برگشت 1 شهریور است .

 

از طرف دیگر یورگن کلوپ حاضر به فروش بزرگترین ستاره اش نیست . البته گفته میشود کوتینیو مصدوم است و برابر واتفورد در بازی امروز بعداظهر ( ساعت 16 ) در لیگ جزیره به میدان نمیرود . این اولین بازی فصل جدید لیورپول در لیگ برتر جزیره است .

 

بدون او اولین بازی در لیگ

لیورپول حالا در حال دیدن شرایط است . شرایطی که نشان میدهد رابطه کوتینیو با کلوپ خوب نیست و این بازیکن ادعا میکند مصدوم است و نمیتواند برابر واتفورد به میدان برود . کلوپ قبل از این مسابقه گفته است که او به دلیل مصدومیت حضور ندارد .

 

برای کاهش فشار لیورپول یکی از اعضای خانواده کوتینیو نیز با اسکای اسپورت مصاحبه کرده است . این عضو خانواده کوتینیو گفته بازیکن عاشق لیورپول و طرفدرانش است اما لیورپول اجازه جدایی به شکل دوستانه را نمیدهد ( جزئیات ) .

 

فیلیپه کوتینیو - Philippe Coutinho

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.