پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماجرای " نه بزرگ " ارنستو والورده به رئال مادرید !

کد خبر : 69212  |  زمان ارسال : شنبه 21 مرداد 1396
والورده انتخاب اول رئال مادرید برای سرمربیگری این تیم بود !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , در پایان فصل 2014/15 بارسلونا با لوئیس انریکه موفق شد قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شود و این قدرت بارسلونا در برابر رئال مادرید بود . در این زمان کارلو آنچلوتی هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و آنها به دنبال یک جایگزین برای او بودند . اولین کسی که فلورینتیو پرز با او تماس گرفت ارنستو والورده بود .

 

رئیس رئال مادرید بر این باور بود که مذاکره کار آسانی است . اشتباه بزرگ . والورده به تازگی با بیلبائو برای تمدید توافق کرده بود و میخواست به آن وفادار بماند . از طرفی تیم او فینالیست کوپا دل ری بود و به لیگ اروپا نیز صعود کرده بود و میخواست پروژه هایش را گسترش بدهد .

 

ارنستو والورده برای 2 سال قرارداد امضا کرده بود . نماینده او برایش پیشنهاداتی داشت که هر مربی دیگری قبول میکرد اما والورده گفت " نه " .

 

والورده یک بار در مصاحبه ای گفت :

این اولین بار نیست که من پیشنهادات مهم را رد میکنم تا در اینجا بمانم ( در بیلبائو )

 

تفاوت رئال مادرید با بارسلونا این است که باشگاه کاتالان تا آخرین لحظه برای تماس با سرمربی صبر نکرد . بارسلونا از مدت ها قبل میدانست که لوئیس انریکه تیم را ترک میکند و زمانی که آنها احساس کردند انریکه دیگر برای فصل چهارم در بارسلونا نمی ماند تلفن را برداشتند و به والورده زنگ زدند . بارسلونا اواسط ماه ژانویه تماس گرفت . این در حالی است که رئال مادرید پس از آنچلوتی در سال 2015 اقدام به آوردن رافا بنیتز کرد . این انتخاب آنقدر بد بود که مجبور شدند در وسط فصل زیدان را جایگزین کنند .

 

دو مربی فردا در نیوکمپ به مصاف هم میروند . سرنوشت !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.