پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو روز دوشنبه در بارسلونا ( جزئیات قرارداد )

کد خبر : 69228  |  زمان ارسال : شنبه 21 مرداد 1396
دوشنبه در بارسلونا . ادعای موندو !

اختصاصی بارسا نیوز - پس از علاقه بارسلونا به کوتینیو و عثمان دمبله که هنوز مذاکره در حال انجام است حالا گزارش ها حکایت از پیوستن پائولینیو با پرداخت بند خروج 40 میلیون یورویی میدهند .

 

پس از آنکه دیلی میل خبر توافق بارسلونا با پائولینیو را منتشر کرد حالا منابع موندو دپورتیوو توانستند به جزئیاتی از این انتقال دست پیدا کنند . بر اساس اعلام این منبع , پیشبینی میشود پائولینیو روز دوشنبه در بارسلونا باشد .

 

هزینه این خرید 40 میلیون است که معادل بند خروج این بازیکن می باشد . همچنین قرارداد 4 ساله خواهد بود . اسپورت دستمزد او را سالانه 5 میلیون یورو عنوان کرد .

 

پائولینیو 29 سال دارد و در سوپرلیگ چین به مدت 3 فصل حضور داشته است . او در اروپا نیز سابقه بازی برای تاتنهام را در کارنامه دارد .

 

امضای قرارداد با پائولینیو به معنای کنار گذاشتن کوتینیو یا دمبله نیست و بارسلونا برای آنها نیز همچنان به مذاکره ادامه میدهد .

 

منابع بارسلونا اعتراف کردند که در تلاش برای بستن قرارداد با پائولینیو هستند و میگویند هنوز قرارداد بسته نشده است و نمیتوان گفت انتقال او رسمی است . برخی منابع نیز مدعی شدند طی ساعات آینده رسمی میشود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.