پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چراغ سبز کلوپ برای پیوستن کوتینیو به بارسلونا !

کد خبر : 69239  |  زمان ارسال : شنبه 21 مرداد 1396
مدیران بارسلونا برای جذب کوتینیو امیدوار شدند.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، نظر کلوپ تا حد زیادی تغییر کرده است.

 

کوتینیو ستاره برزیلی باشگاه لیورپول از اهداف اصلی باشگاه در این بازار تابستانی است. به نظر میرسد که سرمربی آلمانی این باشگاه نظرش در مورد آینده کوتینیو تا حد زیادی تغییر کرده است بعد از اینکه کوتینیو درخواست خروج داده است حالا آن ها به این موضوع رسیده اند که نمیتوانند مانع انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا بشوند. کلوپ از مخالفان اصلی خروج کوتینیو بوده است.

 

" من نمیتوانم در موردش نظری بدم. من به عنوان سرمربی گاهی مجبور هستم که تصمیمات مالکان باشگاه و بازیکنان را قبول کنم. به طور مثال آن ها تصمیم گیرنده نهایی در مورد خرید یا فروش بازیکنان هستند و من نیز باید آن را بپذیرم " .

 

 

با این صحبت ها میتواند به این نتیجه رسید که انتقال کوتینیو دیر یا زود انجام میشود و دیگر هیچ راه بازگشتی وجود ندارد و انتظار میرود کوتینیو راهی بارسلونا شود. به احتمال بسیار قوی بارسا در روز های آینده کوتینیو ، دمبله و پائولینیو را جذب خواهد کرد.

 

بارسا بعد از اینکه نیمار را به پاریسن ژرمن فروخت 222 میلیون یورو پول بدست آورده است و حالا میخواهد تیمش را در چند پست مختلف تقویت کند. این 3 بازیکن از نزدیک ترین گزینه ها به باشگاه بارسلونا هستند که میتوانند نقش بسیار مهم و پر رنگی در این تیم داشته باشند. در روز گذشته کوتینیو درخواست خروج داد که این موضوع از سوی سران لیورپول نادیده گرفته شد اما حالا به نظر میرسد شرایط عوض شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.