پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله عذرخواهی نکرده است !

کد خبر : 69330  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 مرداد 1396
دمبله نه تنها عذرخواهی نکرده بلکه حتی جواب هیچ عضوی از باشگاه دورتموند را نمیدهد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق به گزارش رسانه های آلمان , عثمان دمبله میخواهد به بارسلونا برود و برای این انتقال در تلاش است تا باشگاه دورتموند را مجبور به قبول این حرکت کند . او تاکنون به دلیل رفتارش عذرخواهی نکرده است !

 

عثمان دمبله تنبیه شده است و از هر فعالیتی محروم است ( جزئیات ) . اما این بازیکن 20 ساله برای این مساله تاکنون اظهار پشیمانی نکرده و از چهارشنبه هفته گذشته با هیچ عضوی از باشگاه دورتموند صحبت نمیکند .

 

دمبله از شبکه های اجتماعی نام دورتموند را نیز حذف کرده است ( جزئیات ) و از آن روز تاکنون هیچ صحبتی با اعضای باشگاه نکرده است . درخواست او انتقال به بارسلونا است . باشگاه بارسلونا با فروش نیمار به قیمت 222 میلیون یورو به دنبال یک جایگزین است .

 

بارسلونا با فروش نیمار پول بزرگی بدست آورد و آنها میخواهد برای خرید دمبله آن را هزینه کنند . قیمت این بازیکن بیشتر از 110 میلیون یورو است و اگر این انتقال انجام شود او دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال میشود .

 

این ماجرا دو طرف دارد . دورتموند در یک طرف است . دمبله و بارسلونا در طرف دیگر . باشگاه اسپانیایی هیچ پیشنهادی روی میز ندارد . دمبله هنوز بازیکن دورتموند است و از طرفی این بازیکن اجازه بازی نیز ندارد .

 

عثمان دمبله - Ousmane Dembele

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.