پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هندرسون : کوتینیو تصمیم خود را گرفته است !

کد خبر : 69339  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 مرداد 1396
جوردن هندرسون هافبک لیورپول درخصوص وضعیت کوتینیو پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اکسپرس، جوردن هندرسون هافبک لیورپول و هم تیمی فیلیپه کوتینیو ذهن مشغول کوتینیو درخصوص بارسلونا را تایید کرد و گفت که این ماجرا تاثیری روی تیم آن ها نخواهد داشت.

 

جوردن هندرسون با دشوار خواندن وضعیت حال حاضر کوتینیو ابراز امیدواری کرد که در لیورپول بماند بازیکنی که اپرچه گفته می شود به دلیل مصدومیت از لیست لیورپول خارج شده اما دیلی میل و میرور خبر از ترک تمرین توسط کوتنیو داده اند.

 

جوردن هندرسون درخصوص وضعیت کوتینیو گفت:

وضعیت دشواری برای فیلیپه است و من هم هرچه بگویم، نظرم احتمالا کمکی به او نمی کند. ما بازیکنان روی کار خودمان متمرکز هستیم. برای بازیکنانی که به پنجره نقل و انتقالات لینک می شوند چنین اتفاقی می افتد اما باید روی مهم ترین چیز تمرکز کرد، برای متحد بودن و فردا هم تمرکز تیم ما برر وی بازی است و این کاری است که انجام خواهیم داد. موضوع کوتینیو نباید روی ما تاثیری بگذارد.

 

ما می خواهیم که فیلیپه باقی بماند چون یک بازیکن بزرگ در کلاس جهانی است. وضعیت دشواری برای اوست اما بله، ما بازیکنان لیورپول می خواهیم که بماند.

 

بدیهی است که اکر من به صورت خصوص با کوتینیو صحبت کنم چیزی به شما نخواهم گفت و به عنوانی ک راز نگه خواهم داشت. من فکر نمی کنم که بتوانم تاثیری روی این موضوع داشته باشم اما می توانم با او صحبت کنم. او هم تیمی من استو من به او نزدیکم و من احترام زیادی برایش قائلم و هرچیزی که اتفاق بیافتد هیچ ربطی به من ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.