پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ: بارسا دیگر راه خودش را بگیرد و برود !

کد خبر : 69352  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول دستان خود را بالا برده است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعتراف کرد که درخصوص کوتینیو تسلیم تصمیم باشگاه است بازیکنی که به شدت تمایل دارد تا در فصل جدید با تهدید باشگاه بارسلونا لباس آبی اناری را برتن کند.

 

درحالی که فیلیپه کوتینیو از لیست کلوپ برای بازی رفت پلی آف لیگ قهرمانان مقابل هوفنهایم به دلیل مصدومیت خارج شده اما دیلی میل و میرور با انتشار تصاویری ادعای ترک تمرین توسط کوتینیو را نیز کرده اند (اینجا) و از اینرو یورگن کلوپ معتقد است که دیگر هیچ کاری از دستان او ساخته نیست و تصمیم را به باشگاه واگذار کرده است.

 

یورگن کلوپ درخصوص فروش کوتینیو بیان کرد:

اگر به طور مثالی پیشنهادی برای بازیکن به دست باشگاه برسد و من بگویم "نه"، و مدیران باشگاه بگویند که "چرا نه؟، اجازه بده که میزان پیشنهاد و مبلغی را که می خواهند بپردازند را بدانیم"، و من دوباره بگویم که "من نمی خواهم هیچ پیشنهادی را بشنوم"، ولی مدیران بگویند که "ولی ما می خواهیم گوش دهیم"، پس آن ها بازیکن خود را خواهند فروخت و این روال کار باشگاه است و من کاری از دستم بر نمی آید.

 

درست به همان صورتی کهدر دورتموند برای نوری شاهین توسط واتزکه مدیر ورزشی باشگاه برایم رخ داد. شما فکر می کنید که این بودم که به واتزکه گفتم "سریعا نوری را به رئال بفروشید؟"، آن تصمیم من نبود. نوری قرارداد داشت ولی باشگاه با فروشش موافقت کرد. من تنها به تصمیمات مقامات باید احترام بگذارم.

 

یورگن کلوپ درادامه پیغام باشگاه لیورپول به بارسلونا را برای کلوپ واضح دانست و گفت:

اگر باشگاه لیورپول می گوید که هر پیشنهادی ک ارائه کنید ما به آن گوش نمی دهیم این پیغامی واضح برای باشگاه بارسلونا است. با این پیغام باشگاه ما نیازی به پول نداریم و می خواهیم تیم خود را تقویت کنیم و بهترین تیم را در ای فصل داشته باشیم چون اهداف و رویاهای بزرگی در سر داریم و این پیام واضحی از طرف ما می باشد.

 

مهم نیست که من چه فکر می کنم. من بازیکنانم را از 31 آگوست دراختیار خواهم داشت و چیز دیگری برای گفتن ندارم. فکر می کنم که قبلا هم گفتم که من رئیس هایی را بالای سر خود می بینم از جمله همسرم. من می توانم با این شرایط زندگی کنم و مشکلی ندارم. مدیران صد درصد وضعیت را روشن کرده اند و من چیز دیگری برای گفتن ندارم.

 

بنابراین تنها باید همچنان منتظر جلب رضایت باشگاه لیورپول توسط مدیران بارسلونا ماند که در حال آمادهس ازی سومین پیشنهاد هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.