پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولتیماتوم قاطع دورتموند به بارسلونا و دمبله !

کد خبر : 69362  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
دورتموند مهلت تعیین کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندودیپورتیوو از XVDR منابع خود، باشگاه دروتموند به نمایندگان دمبله و باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تنها تا 26 آگوست یعنی 5 روز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت دارند تا شرایط دورتموند را بپذیرند.

 

طبق گزارش، باشگاه دورتموند رسما در باشگاه خود را برای خروج دورتموند در 26 آگوست خواهد بست و اگر تا آن زمان بارسلونا مبلغ درخواستی را پرداخت نکند این انتقال به سرانجام نخواهد رسید.

 

درحالی که ابتدا توسط رسانه ها مبلع درخواستی دورتموند 150 میلیون یورو اعلام شد اما منابع موندو خبر داده اند که این انتقال بین 100 تا 105 میلیون یورو ثابت با 25 میلیون تا 30 میلیون یورو متغیر برای شکل گرفتن انتقال به مبلغ کلی 130 میلیون یورو توسط باشگاه دورتموند پذیرفته شده چیزی که توسط بارسلونا قبول نشده و مدیران بارسلونا در حال تلاش برای کاهش این مبلغ هستند.

 

موندو گزارش داد که دورتموند کاملا اماده فروش دمبله باتوجه به یافتن جایگزین هایی برای اوست که مکسول کورنت و فدریکو چیسا را برای جایگزینی او درنظر گرفته اند و به همین دلیل برای جذب جایگزین دمبله فرصت 5 روزه را درنظر گرفته اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.