پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هزینه باورنکردنی بارسلونا بدون خبری از ژاوی جدید !

کد خبر : 69373  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
بارسا هنوز نتوانسته جانشین ژاوی را پیدا کند.

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا، بارسا هنوز جانشین ژاوی را پیدا نکرده است.

 

در در 21 مه سال 2015 بود که ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا اعلام کرد بعد از 17 فصل این باشگاه را ترک میکند. تنها پس از 17 روز از این خبر آبی اناری پوشان موفق شدند دومین 3 گانه تاریخ خود را فتح کنند. در آن سال بوسکتس ، اینیستا و راکیتیچ خط هافبک بارسلونا را تشکیل دادند بعد از خروج ژاوی بارسا هیچوقت موفق نشد جانشین اصلی ژاوی را پیدا کند. آبی اناری ها برای این موضوع 112 میلیون یورو هزینه کردند.

 

برای پیدا کردن جانشین این هافبک اسطوره ای بازیکنانی چون وراتی و سری به بارسلونا لینک شدند. این بازیکنان میتوانستند عملکردی چون ژاوی در خط هافبک بارسا داشته باشند اما کاتالان ها موفق به جذب آن ها نشدند. بعد از خروج ژاوی هافبک ترک تبار اتلتیکو مادرید آردا توران اولین بازیکنی بود که با 34 میلیون یورو به بارسلونا منتقل شد. آردا از خرید های ضعیف باشگاه بود و احتمال خروج وی خیلی بالا است.

 

در فصل 2016/17 بارسلونا توانست آندره گومز را با مبلغ 35 میلیون یورو از والنسیا به خدمت بگیرد. سبک بازی این هافبک پرتقالی اصلا به ژاوی نزدیک نیست و تقریبا همانند ایوان راکیتیچ است. دنیس سوارز بازیکنی بود که بیشترین شباهات را به ژاوی هرناندز داشت او با 3 میلیون از ویارئال دوباره به بارسلونا بازگشت اما نتوانست خود را به ترکیب اصلی برساند. این پایان ماجرا نیست و در روز های گذشته کاتالان ها با 40 میلیون یورو پائولینیو هافبک 29 ساله ی برزیلی را به خدمت گرفتند. سبک این بازیکن به ژاوی هیچ شباهتی ندارد.

 

 

ژاوی جانشین اصلی خود را انتخاب کرده بود

 

هافبک سابق بارسلونا در هفته ی گذشته در مصاحبه ای که با اکیپ داشت اعلام کرد که ژان میشل سری میتواند در بارسلونا بدرخشد و پیشنهاد کرد بارسلونا این هافبک را جذب کند. اما سران باشگاه تصمیم گرفتند پائولینیوی 29 ساله را جذب کنند و هیچ اقدام خاصی برای هافبک خلاق نیس نکردند. در این روز ها تمرکز اصلی بارسا روی جذب دمبله و کوتینیو بوده است و هنوز هم نتیجه ای نداشته است.

 

ژاوی در ماه های گذشته نیز جذب مارکو وراتی را به بارسایی ها پیشنهاد کرد بود. در این چند وقت ژاوی بار ها مسئولان باشگاه را راهنمایی کرده است اما آن ها توجه ای نکرده اند به عقده ژاوی این بارسلونا در مسیر درستی حرکت نمیکند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.