پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان عشق و دلواپسی، بارسلونا عشق اول برزیل !

کد خبر : 69379  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
چرا کوتینیو هوایی شده است؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فورفورتو، جای هیچ تعجبی ندارد که فیلیپه کوتینیو برای پوشیدن لباس بارسلونا درخواست خروج خود را به مقامات بند لیورپول تحویل داده و برای پرواز به بارسلون هوایی شده سات.

 

عشق به بارسلونا در خون برزیلی تا حدی است که حتی کوتینیو نیز با سپری کردن 4 فصل و نیم در لیورپول و محبوبیت در بندر آنفیلد حاضر است تا طبق گفته گیلم بالاگ هرکاری برای انتقال خود انجام دهد ولی با مخالفت مقامات لیورپول و یورگن کلوپ مواجه شده است.

 

 

کوتینیو بیش از یک بار تلاش کرده است

 

یک منبع نزدیک به ستاره 25 ساله برزیلی لیورپول به فورفورتو اعلام کرده کوتینیو بیش از یک بار به صورت شخصی به کلوپ اعلام کرده که قصد پیوستن به بارسلونا را دارد چون کیا جورابچیان و برتولوچی نمایندگان او با بارسلونا به توافق رسیده اند.

 

عشق مردم برزیل به بارسلونا

 

بنابراین ناامیدی و ناراحتی کوتینیو بابت قفل شدن مسیر انتقالش به نیوکمپ با تهدید مدیران بارسلونا بابات بازنگشتن برای جذبش جای هیچ تعجبی ندارد چون جذابیت نیوکمپ برای مردم آمریکای جنوبی بسیار بالاست چون در حال حاضر مسی، سوارز و اخیرا نیمار در آن در حال درخشیدن بوده و هستند و در گذشته نیز بزرگانی چون رونالدینیو، ریوالدو، روماریو، رونالدو روز های بزرگی را پشت سر گذاشتند که اغلب برزیلی بوده اند.

 

 

سند

هیچ ادعایی بدون سند پذیرفتنی نیست و برای این ادعا باید گفت که یک نظرسنجی عمومی توسط یک موسسه آماری در کشور برزیل از بین افراد 16 تا 29 سال نشان داده است که 69 درصد مردم به تیم های خارجی بیرون از برزیل علاقه دارند و بارسلونا با 25 درصد در صدر علاقه مندی مردم این کشور قرار گرفته که رئال مادرید و منچستر یونایتد در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

 

آماری دیگر

 

آماری دیگر در کشور برزیل نشان داده است که باشگاه های فلامینگو و کورینتیانس تنها باشگاههایی هستند که بیشتر از بارسلونا در برزیل پیراهن فروخته اند.

 

 

اراسمو دامیانی مسئول تدارکات اسبق تیم ملی برزیل درخصوص تصمیم کوتینیو گفته است:

هیچ کس نمی تواند کوتینیو را در مورد علاقه اش برای پیوستن به بارسلونا سرزنش کند. درست است که لیورپول باشگاهی شناخته شده در جهان است ولی هرگز ارزش نام تجاری منچستر یونایتد را ندارد. اگر کوتینیو به بارسلونا سفر کند در کانون توجهات قرار خواهد گرفت و شانس بازی در تی ملی نیز برایش افزایش خواهد یافت.

 

اگر به عقب بازگردیم متوجه می شویم که علاقه برزیلی های دهه 80 لیگ سری آ ایتالیا بوده است همچون بازیکنانی مثل زیکو، جونیور، سرزو، کاساگرانده، سوکراتیس و لالیگا مورد توجه نبود تا اینکه از دهه 90 اوضاع تغییر کرد و ببتو، مائورو سیلوا، روماریو راهی اسپانیا شدند.

 

اگر فرمینو و ژسوس بتوانند سطح بالای خود را حفظ کنند شاید لیگ جزیره در عصر جدید به توجه اول برزیلی ها تبدیل شود

 

پایگاه در برزیل

 

با وجود موفقیت های اخیر کوتینیو، فرمینو و لیوا در لیورپول اما این باشگاه برنامه جامعی در برزیل برای تماشای بهترین استعداد های برزیلی ندارد برخلاف رقبای خود چلسی، منچستر یونایتد و سیتی که پایگاه های فوتبال خود را در اینجا برای رصد ستاره های برزیلی بنا کرده اند.  

 

 

ازگوئل فرناندز مورس کارشناس برجسته آرژانتینی می گوید:

می توان این را گفت که آرژانتین تاریخچه قدیم و مدرن بارسلونا و رئال مادرید را ساخته است. افسانه رئال با دی استفانو آغاز شد و بارسلونا با مسی

 

و حالا طبق گفته استیون جرارد هواداران بارسلونا تنها در صورتی شاهد حضور کوتینیو خواهند بود که او پا را از درخواست خروج ایمیلی فراتر بگذارد و با به جنگ رفتن در مصاف با باشگاه لیورپول رویای لوئیس سوارز و ماسکرانو و عشق اول مردم سرزمینش را درپیش بگیرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.