پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده و جوردی آلبا ، عشق در نگاه اول !

کد خبر : 69387  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
جوردی آلبا و احساس خوب در تیم والورده !

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش اسپورت، روز یکشنبه جوردی آلبا اولین بازی رسمی خود در این فصل را در تیم والورده انجام داد. وی یکی از معدود بازیکنانی بود که در این بازی خوب ظاهر شد و با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل بازی را به پایان رساند. او توانست در این بازی فرم خوب خود در بازی پیش فصل با رئال مادرید را در این بازی هم حفظ کند. سرمربی بارسلونا چندین بار با او صحبت کرده است و تاکید کرده است که وی نقش کلیدی در این فصل در ترکیب بلوگرانا خواهد داشت.

 

نمی توان گفت که وی همه چیز را از نو شروع کرده است اما شکی نیست که آلبا، دوران خوبی در ماه های پایانی سرمربیگری انریکه در بارسلونا سپری نکرد. لوئیز انریکه چندین بار سیستم 3-4-3 را آزمایش کرد که آلبا بیشتر از دیگران متضرر شد . مخصوصا اینکه انریکه این سیستم را در چند بازی مهم استفاده کرد.

 

به همین علت شایعه شده بود که اتلتیکو مادرید به این بازیکن علاقه مند است که البته این انتقال نشدنی تلقی می شد. اول اینکه باشگاه به وی گفته بود که او بازیکن کلیدی می باشد و دلیل دوم آن بود که، خود آلبا به خروج فکر نمی کرد.

 

خوشبختانه رابطه خوبی میان آلبا و والورده وجود دارد و از همان روز های اول وی اعتماد به نفس خود را بازیافته و با تلاش بیشتری در تمرینات دیده می شود. والورده نیز به او گفته است که کلید حملات و دفاع در دست اوست.

 

آلبا نیز اذعان داشته است که شرایط وی به قدری خوب است که هیچ وقت آنرا تجربه نکرده است. اکنون وی به خودباوری رسیده است که این موضوع می تواند در فصل پیش رو به کمک بارسلونا بیاید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.