پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گاتزتا : پیشنهاد 60 میلیونی بارسلونا به مهاجم ناپولی !

کد خبر : 69389  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
روزنامه ایتالیایی ادعا می کند که بارسلونا پیشنهاد 60 میلیونی به مهاجم ناپولی داده است.

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش اسپورت، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا ادعا می کند که روز های گذشته، باشگاه ناپولی ایتالیا پیشنهاد بارسلونا برای مهاجم این تیم، لورنزو اینسینیه را رد کرده است.

 

پیشنهاد بارسلونا حدود 60 میلیون یورو بود که باشگاه ایتالیایی این پیشنهاد را رد کرده است وگفته است که حاضر به مذاکره نیست. زیرا آن ها قصد فروش بازیکن خود را ندارند.

 

تیم کاتالان بعد از خروج نیمار از این تیم، دچار مشکلات زیادی شده است و در این مدت کوتاه که از این انتقال می گذرد، مذاکرات زیادی با باشگاه های مختلف داشته است. با این حال به نظر می رسد بارسلونا بعد از اینکه پیشرفت های خوبی در مذاکرات کوتینیو و دمبله حاصل شد، دیگر به اینسینیه فکر نمی کند.

 

اینسینه بازیکن مهمی در ایتالیا محسوب می شود. او می تواند در همه پست های تهاجمی بازی کند ولی معمولا در سمت چپ بازی می کند. او بسیار سریع و قدرتمند است ونقش های زیادی در طول یک مسابقه ایفا می کند. وی بازیکنی است که در تمام پنجره های نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه های مختلف قرار می گیرد و در تیم ملی نیز خوش می درخشد.

 

لیورپول نیز خواهان این بازیکن است تا در صورت خروج کوتینیو از آنفیلد به مقصد نیوکمپ، اینسینیه جانیشین وی شود. باشگاه ناپولی به لیورپول نیز اعلام کرده است وی فروشی نیست ولی ممکن است در صورت پیوستن کوتینیو به بارسلونا، اتفاقات دیگری رخ دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.