پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرمانه اسپورت : مهلت رافینیا تمام شد !

کد خبر : 69393  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مرداد 1396
نگرانی درخصوص رافینیا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، رافینیا آلکانتارا که در دوران نقاهت 4 ماهه پس از مصدومیت خود به سر می برد کاملا از ذهن هواداران بارسلونا فراموش شده چون مدت دوره درمانی او به پایان رسیده اما همچنان خبری از او در تمرینات نیست.

 

در میان شایعات نقل و انتقالاتی بارسلونا که تنها دو هفته تا پایان آن باقی مانده است، درحالی که رافینیا به عنوان گزینه خروجی باشگاه و حتی به عنوان گزینه ای در کنار پیشنهاد مالی برای خرید هکتور بلرین و کوتینیو نام برده می شد اما وضعیت درمانی او کاملا فراموش شده است.

 

پس از آسیب دیدگی او در گرانادا در 3 آوریل چهار روز بعد دکتر رامون کوگات دوره نقاهت او را پس از آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک داخلی زانوی پای راست 4 ماه اعلام کرد که در تاریخ 7 آگوست یعنی 8 روز قبل به پایان رسید ولی خبری از رافینیا نشده است.

 

هم اکنون پس از سپری شدن 4 ماه و حضور نداشتن رافینیا در تور آمریکا و پیش فصل تیم، هنوز خبری از رافینیا نشده تا با گذشتن بیش از یک هفته از دوره نقاهتش نگرانی ها درخصوص روند بازیابی او افزایش یابد چون همچنان در حال انجام کارهای فیزیوتراپی خود است.

 

بنابراین انتظار می رود که رافینیا تا پایان پنجره نقل و انتقالات آماده نشود که در این صورت خروج او در سال منتهی به جام جهانی منتفی خواهد بود و او از لیست هافبک های پرتعداد بارسلونا حذف نخواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.